Feedback
I.D.: 14308078

Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare produse amenajare spa?ii - plante vii

Data publicarii
04.08.16 Exista 234.563 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
03121100-6
Termenul limita pentru depunere:
08.08.16
Pretul estimativ:
500,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Produsele trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini.Solicitarea de oferte, caietul de sarcini si anexa 1, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare produse amenajare spa?ii verzi (semin?e de gazon, plante vii, pamânt pentru flori, îngra?amânt, ghivece de flori cu tavi?a). Procedura este împartia în 5 loturi. 27.04.16
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare produse amenajare spa?ii verzi (semin?e de gazon, plante vii, pamânt pentru flori, îngra?amânt, ghivece de flori cu tavi?a). Procedura este împartia în 5 loturi. 18.04.16
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de verificare, întretinere si reparare a hidrantilor interiori din cladirea ANCOM DR CLUJ. 02.11.16
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si repara?ii motociclu. 07.12.16
Contract cadru, pe baza de solicitare scrisa având ca obiect achizitia de servicii de montare-demontare, echilibrare pneuri ?i vulcanizare auto. Procedura este împar?ita în 13 (treisprezece) loturi. 28.03.17
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare produse ?i materiale pentru dotarea ?i între?inerea autovehiculelor din cadrul DR Cluj (huse auto, compresor auto 12V, canistre metalice pentru carburant 20l, cablu tractare, odorizant auto, lichid spalare parbriz vara, lavete auto). 14.04.16
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de verificare, întretinere si reparare a hidrantilor interiori din dotarea ANCOM DR CLUJ. 15.11.17
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare produse: mufe. Procedura este împartia în 2 loturi. 5. Valoarea estimata fara TVA – 1.266,00 Lei, defalcata astfel- 216,00 lei pentru lotul nr.1; -1.050,00 lei pentru lotul nr.2. 24.08.15
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare materiale pentru între?inere ?i func?ionare. Procedura este împartia în 2 loturi. 14.10.15
Contract, având ca obiect achizitia de anvelope auto. Procedura este împar?ita în 4 (patru) loturi. 30.03.17