Feedback
I.D.: 24299300

Comanda scrisa avand ca obiect achizitia de servicii de reparare a instalatiei sanitare de la sediul OJ Mehedinti din Dr. Tr. Severin, str. Soveja, nr. 59 A.

Data publicarii
28.11.17 Exista 266.585 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50711000-2
Termenul limita pentru depunere:
05.12.17
Pretul estimativ:
5.000,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul contractului constau în refacerea traseelor deteriorate ?i extinderea acestora la toate punctele de consum, precum ?i racordarea la instala?ia electrica a unui boiler electric, scopul fiind asigurarea cu apa calda a tuturor punctelor de consum amplasate pe cele doua nivele ale construc?iei. Traseele de alimentare ?i distribu?ie a apei în instala?iile sanitare vor fi efectuate din ?eava PP R alb ...
Serviciile care fac obiectul contractului constau în refacerea traseelor deteriorate ?i extinderea acestora la toate punctele de consum, precum ?i racordarea la instala?ia electrica a unui boiler electric, scopul fiind asigurarea cu apa calda a tuturor punctelor de consum amplasate pe cele doua nivele ale construc?iei. Traseele de alimentare ?i distribu?ie a apei în instala?iile sanitare vor fi efectuate din ?eava PP R alb PN 20, utilizând fitingurile aferente conform tabelului de mai jos. Materialele necesare pentru efectuarea serviciilor sunt cuprinse în tabelul de mai jos: MATERIALE CANTITATE ?eava PP R 25 20 m ?eava PP 20 30 m Adaptor PP R 25x3/4’ 6 buc Adaptor PP R 25x1/2’ 2 buc Cot cu talpa PP R 20x1/2” 12 buc Robinet col?ar 1/2 “ 8 buc Robinet 3/4 “ 2 buc Bra?ara 25 15 buc Bra?ara 20 20 buc Teu PP R 25 10 buc Teu PP R 20 6 buc Cot PP R 25 6 buc Cot PP R 20 8 buc Reduc?ie PP R 25-20 6 buc Izola?ie 25 8 m Loctite 1 buc Dibluri+hol?uruburi 8 12 buc Set prindere boiler 1 buc Cablu CYY 3x2,5 1 m Stecher 1 buc Filtru Y 1/2’ 1 buc Supapa sens 1/2” 1 buc Mecanism rezervor WC 1 buc Racord flexibil baterie 8 buc NOTA: În vederea efectuarii serviciilor men?ionate mai sus, prestatorul va achizi?iona toate materialele necesare. Serviciile vor fi prestate numai de catre muncitori specializa?i. Personalul prestatorului va trebui sa respecte reglementarile ?i regulamentele interioare ale achizitorului, normele de securitate ?i sanatate în munca, precum ?i de aparare împotriva incendiilor, pe toata durata prestarii serviciilor, în caz contrar, fiind raspunzator de nerespectarea acestora. Ofertantul este direct raspunzator de eventualele accidente de munca, evenimentele ?i incidentele periculoase, îmbolnavirile profesionale generate sau produse de echipamentele tehnologice, procedeele tehnologice utilizate de catre lucratorii sai, în conformitate cu prevederile Legii securita?ii ?i sanata?ii în munca nr. 319/2006 ?i a Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 319/2006 aprobate prin H.G. nr. 1425/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare, precum ?i orice modificare legislativa aparuta pe timpul derularii contractului. La finalul prestarii serviciilor se va întocmi un Proces Verbal de Recep?ie semnat de reprezentan?ii ambelor par?i. Perioada de garan?ie a serviciilor este de 12 luni de la data semnarii procesului verbal de recep?ie care atesta prestarea serviciilor. În perioada de garantie ofertantul are obligatia de a asigura remedierea defectiunilor semnalate, fara costuri pentru achizitor. Termenul de prestare a serviciilor : 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele par?i.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comanda scrisa va avea ca obiect executarea de catre prestator a lucrarilor de reparare a instalatiei de alimentare cu apa si canalizare la sediul Oficiului Judetean Mehedinti situat în Municipiul Drobeta Turnu- Severin, str. Soveja nr.59A. 18.11.16
Comanda scrisa va avea ca obiect lucrari de reparatii magazie - camera centralei la sediul ANCOM DR Timis Oficiul Judetean Mehedinti. 11.10.17
Comanda scrisa avand ca obiect achizitia de lucrari de reparatii porti garaj actionate electric, cod CPV 45420000-7, aflate în dotarea ANCOM Directia Regionala Timis, din Timisoara, strada Horia, nr. 32. 19.10.17
Comanda scrisa avand ca obiect achizitia de lucrari de reparatii porti garaj ac?ionate electric, aflate în dotarea ANCOM Directia Regionala Timis, din Timisoara, strada Horia, nr. 32. 09.11.17
Comanda scrisa avand ca obiect achizitia de lucrari de reparatii porti garaj ac?ionate electric, cod CPV 45420000-7, aflate în dotarea ANCOM Directia Regionala Timis, din Timisoara, strada Horia, nr. 32. 01.11.17
Comanda scrisa avand ca obiect achizitia de lucrari de repara?ii porti garaj ac?ionate electric, cod CPV 45420000-7, aflate în dotarea ANCOM Directia Regionala Timis, din Timisoara, strada Horia, nr. 32. 25.10.17
Comanda scrisa avand ca obiect achizitia de lucrari de reparatii porti garaj actionate electric, cod CPV 45420000-7, aflate în dotarea ANCOM Directia Regionala Timis, din Timisoara, strada Horia, nr. 32. 17.11.17
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de LUCRARI DE REPARARE A ACOPERI?ULUI – MONTARE PARAZAPEZI LA SEDIU OJCS 04.12.14
ACHIZITIE FURNITURI DE BIROU - CENTRU DE ZI PENTRU COPIII AFLATI IN SITUATII DE RISC 21.09.17
Furnizare materiale incalzire 24.02.17