Feedback
I.D.: 23485676

Comanda scrisa avand ca obiect achizitia de lucrari de reparatii porti garaj ac?ionate electric, cod CPV 45420000-7, aflate în dotarea ANCOM Directia Regionala Timis, din Timisoara, strada Horia, nr. 32.

Data publicarii
27.10.17 Exista 196.633 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45420000-7
Termenul limita pentru depunere:
01.11.17
Pretul estimativ:
18.000,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
- Lucrarile de repara?ii vor asigura înlocuirea lamelelor orizontale (profil CD 77) deteriorate ?i a elementelor elastice de prindere, înlocuirea motoarelor de ac?ionare uzate ?i realinierea lamelelor la fiecare poarta. Cerin?e minime obligatorii: 1. Piesele vor fi de origine sau echivalentul originalului, identice cu cele existente. 2. Lucrarile de repara?ii se vor efectua dupa acceptarea de catre beneficiar a unui deviz d...
- Lucrarile de repara?ii vor asigura înlocuirea lamelelor orizontale (profil CD 77) deteriorate ?i a elementelor elastice de prindere, înlocuirea motoarelor de ac?ionare uzate ?i realinierea lamelelor la fiecare poarta. Cerin?e minime obligatorii: 1. Piesele vor fi de origine sau echivalentul originalului, identice cu cele existente. 2. Lucrarile de repara?ii se vor efectua dupa acceptarea de catre beneficiar a unui deviz de calcul. 3. Plata lucrarilor se face pe baza facturii emise de catre prestator, dupa semnarea procesului verbal de recep?ie. Tabel Nr. crt. Denumire piese Pre? fara TVA 1 Profil CD 77/ml 2 Lamela elastic de prindere 190mm/buc 3 Motor ac?ionare /buc 4 Tarif manopera / ora Metodologie de lucru: Reparatiile se vor face în baza unei diagnosticari prealabile gratuite. In baza diagnosticarii, ofertantul va întocmi în termen de 3 zile lucratoare un deviz de calcul al pre?ului total de realizare a lucrarilor, care se va transmite beneficiarului pentru acceptare. În cazul în care devizul con?ine ?i alte piese decât cele cuprinse în oferta, beneficiarul î?i rezerva dreptul de a solicita documente de provenien?a a acestora. Dupa acceptarea devizului de catre beneficiar se vor executa lucrarile, la final se va întocmi un proces verbal de recep?ie. Perioade de garantie solicitate: Perioadele de garantie, vor curge de la data semnarii proceselor-verbale de receptie, care atesta furnizarea si montarea pieselor de schimb si/sau accesoriilor si/sau prestarea serviciilor ?i vor fi de 24 luni. Termen de realizare: lucrarile de reparare vor fi efectuate în 15 zile lucratoare de la data primirii comenzii scrise, transmise de catre ANCOM.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comanda scrisa avand ca obiect achizitia de lucrari de repara?ii porti garaj ac?ionate electric, cod CPV 45420000-7, aflate în dotarea ANCOM Directia Regionala Timis, din Timisoara, strada Horia, nr. 32. 25.10.17
Comanda scrisa avand ca obiect achizitia de lucrari de reparatii porti garaj ac?ionate electric, aflate în dotarea ANCOM Directia Regionala Timis, din Timisoara, strada Horia, nr. 32. 09.11.17
Comanda scrisa avand ca obiect achizitia de lucrari de reparatii porti garaj actionate electric, cod CPV 45420000-7, aflate în dotarea ANCOM Directia Regionala Timis, din Timisoara, strada Horia, nr. 32. 19.10.17
Comanda scrisa avand ca obiect achizitia de lucrari de reparatii porti garaj actionate electric, cod CPV 45420000-7, aflate în dotarea ANCOM Directia Regionala Timis, din Timisoara, strada Horia, nr. 32. 17.11.17
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de LUCRARI DE REPARARE A ACOPERI?ULUI – MONTARE PARAZAPEZI LA SEDIU OJCS 04.12.14
Comanda scrisa va avea ca obiect executarea de catre prestator a lucrarilor de reparare a instalatiei de alimentare cu apa si canalizare la sediul Oficiului Judetean Mehedinti situat în Municipiul Drobeta Turnu- Severin, str. Soveja nr.59A. 18.11.16
Comanda scrisa avand ca obiect achizitia de servicii de reparare a instalatiei sanitare de la sediul OJ Mehedinti din Dr. Tr. Severin, str. Soveja, nr. 59 A. 05.12.17
Comanda scrisa va avea ca obiect lucrari de reparatii magazie - camera centralei la sediul ANCOM DR Timis Oficiul Judetean Mehedinti. 11.10.17
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de reparare si întretinere a generatoarelor de curent. - erata anunt 124438/29.09.2017 04.10.17
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de reparare ?i între?inere a generatoarelor de curent. 06.09.17