Feedback
I.D.: 3736921

Comanda scrisa având ca obiect executia lucrarilor de reparatii si reconditionare a gardului din curtea exterioara a sediului DR Timis din Timisoara, Str. Horia, Nr. 24.

Data publicarii
23.09.14 Exista 259.543 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453100-8
Termenul limita pentru depunere:
03.10.14
Pretul estimativ:
10.500,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lucrarea trebuie sa asigure, refacerea ?i recondi?ionarea soclului, stâlpilor, panourilor ?i confec?iei metalice a gardurilor care delimiteaza curtea exterioara a sediului DR Timi?, precum ?i vopsirea balustradelor a doua balcoane.Lucrarile si cantitatile ce trebuie executate sunt prevazute în anexa 1 la prezenta solicitare de oferte.Ofertantul poate vizita amplasamentul si, daca este cazul, poate face observatii si poate c...
Lucrarea trebuie sa asigure, refacerea ?i recondi?ionarea soclului, stâlpilor, panourilor ?i confec?iei metalice a gardurilor care delimiteaza curtea exterioara a sediului DR Timi?, precum ?i vopsirea balustradelor a doua balcoane.Lucrarile si cantitatile ce trebuie executate sunt prevazute în anexa 1 la prezenta solicitare de oferte.Ofertantul poate vizita amplasamentul si, daca este cazul, poate face observatii si poate cere lamuriri, prin solicitare de clarificari legate de lucrarile care urmeaza a fi executate sau de materialele care vor fi folosite. Totodata, cu ocazia vizitarii amplasamentului ofertantul va semna împreuna cu beneficiarul Procesul Verbal de vizitare a amplasamentului.Nu se vor deconta lucrari ulterioare rezultate ca urmare a neconcordantelor dintre masuratorile transmise de catre autoritatea contractanta si masuratorile efectuate de catre ofertant sau orice alt tip de neconcordante, riscul apartinând în totalitate ofertantului.Executantul se obliga sa:execute lucrarile de reparatii în conformitate cu respectarea cerintelor tehnice impuse de normativele, metodologiile si instructiunile în vigoare, precum si cu respectarea standardelor tehnice în vigoare;transmita toate informa?iile ?i documentele rezultate ca urmare a executarii lucrarilor;supravegheze executia lucrarilor;asigure forta de munca, materialele, instalatiile, echipamentele si toate celelalte obiecte, fie de natura provizorie, fie definitive, cerute de si pentru îndeplinirea lucrarilor care fac obiectul contractului ?i sa întreprinda toate masurile care se impun pentru ca acestea sa corespunda cerintelor solicitate.În cazul în care lucrarile executate nu corespund, executantul se obliga sa refaca lucrarile executate necorespunzator, cu respectarea termenului de executie prevazut mai jos.Obligatia pentru executia lucrarilor asumate de catre ofertant se considera îndeplinita în momentul semnarii fara obiectiuni a procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comanda scrisa având ca obiect executia lucrarilor de reparatii la terasa din curtea interioara, placare cu gresie la exterior, la sediul OJ Dolj, situat în Craiova, Str. Buzias, nr. 53. 07.10.14
Comanda scrisa va avea ca obiect din executarea lucrarilor reparatii acoperis ?i vopsirea fa?adelor la anexa sediului Oficiului Judetean Dolj, situat în mun. Craiova, str. Buzia?, nr. 53. 13.10.17
Comanda scrisa va avea ca obiect din executarea lucrarilor reparatii acoperis si vopsirea fatadelor la anexa sediului Oficiului Judetean Dolj, situat în mun. Craiova, str. Buzias, nr. 53. 06.10.17
Lucrari de reparatii la ferestrele de la sediul DR Timis (cod CPV: 45453100-8) 25.10.13
Lucrări - proiectare şi execuţie privind "Amenajare intersecţie DJ 692A cu DC 46, în Dudeştii Noi"  
Servicii de asistenţă tehnică prin diriginţi de şantier, pentru realizarea obiectivului de investiţie publică "Centru de colectare legume - fructe în judeţul Timiş - proiect pilot pe amplasamentul din comuna Tomnatic, judeţul Timiş"  
Servicii de asistenţă tehnică prin diriginţi de şantier, pentru realizarea obiectivului de investiţie publică "Centru de recuperare pentru copii cu dizabilităţi Speranţa" amplasat în Timişoara, str. Cornelia Sălceanu, nr. 11  
Contract având ca obiect achiziţia de lucrări înlocuire poartă de acces auto de la sediul Oficiului Judeţean Mehedinţi, din Drobeta Turnu Severin, strada Soveja, nr. 59A. 12.09.23
Contract de lucrari având ca obiect executia lucrarilor de termoizolatie la pod si protectie tavane la sediul Oficiului Judetean Caras-Severin situat în mun. Resita, Str. 24 Ianuarie, nr. 16, judet Caras-Severin. 05.11.14
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de amenajare si intretinere spatii verzi la sediul ANCOM – DR Timis. 06.10.15