Feedback
I.D.: 21251818

Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de revizie si reparatii la aparatele de aer conditionat amplasate la sediile Oficiilor Jude?ene ?i SITE-urile D.R.Bucure?ti.

Data publicarii
19.07.17 Exista 255.595 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50730000-1
Termenul limita pentru depunere:
26.07.17
Pretul estimativ:
16.500,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Detalierea metodologiei de lucru (produse si servicii solicitate) 1. revizie tehnica periodica; 2. repara?ia defectiunilor aparute in urma utilizarii/functionarii . Caracteristici si cerinte: Operatii minimale de executat la revizia periodica pentru fiecare aparatele de aer conditionat: a. curatare prefiltre si inlocuire daca este cazul b. starea bateriei (evaporatorul); c. examinarea starii generale a aparatului d. verific...
Detalierea metodologiei de lucru (produse si servicii solicitate) 1. revizie tehnica periodica; 2. repara?ia defectiunilor aparute in urma utilizarii/functionarii . Caracteristici si cerinte: Operatii minimale de executat la revizia periodica pentru fiecare aparatele de aer conditionat: a. curatare prefiltre si inlocuire daca este cazul b. starea bateriei (evaporatorul); c. examinarea starii generale a aparatului d. verificarea si curatarea unitatilor interioare e. reumplerea circuitului cu freon daca presiunile se abat de la normal; f. verificarea presiunilor si temperaturilor de functionare, subracirea si supraincalzirea; g. verificarea si curatarea unitatilor exterioare; Pentru revizia tehnica periodica, prestatorul va oferta un tarif unic lei, pre? ce va cuprinde toate cheltuielile directe si indirecte. 2. Pentru aparatele defecte se impune a se efectua o constatare tehnica de specialitate prin care sa se determine defectiunile si piesele defecte ce urmeaza a fi inlocuite. Se va intocmi un Deviz estimativ de cheltuieli care se va supune aprobarii Autoritatii Contractante. De asemenea pentru defectiunile aparute ulterior verificarii tehnice, prestatorul va fi instiintat prin fax sau casuta postala electronica, acesta urmand a efectua gratuit constatarea eventualelor defectiuni in maxim 3 zile de la primirea instiintarii. Si in acest caz, prestatorul va intocmi un Deviz estimativ care se va supune spre aprobare Beneficiarului si in termen de maxim 48 de ore de la aprobare se obliga la furnizarea pieselor si prestarea serviciilor de reparatii. Prestatorul va asigura piesele de schimb necesare reparatiilor. Acestea vor fi de origine, noi, compatibile cu tipul de aparat de aer conditionat/ventiloconvector, certificate/omologate si vor fi men?ionate separat in deviz. Achizi?ionarea acestor repere se va face prin respectarea principiului concuren?ial al pie?ei. Reprezentatul achizitorului poate accepta repara?ia in conditiile prezentate in respectivul deviz, o poate refuza sau poate solicita anumite modificari (de exemplu: in cazul in care o piesa poate fi achizitionata de la mai multi furnizori, reprezentantul achizitorului poate opta pentru achizitia piesei de la un anumit furnizor in functie de pretul si calitatea acesteia). La finalul prestarii serviciilor se va intocmi un Proces Verbal de Receptie semnat de reprezentan?ii ambelor par?i Pentru repara?iile accidentale, prestatorul va oferta un tarif unic lei/ora de manopera, pre? ce va cuprinde toate cheltuielile directe si indirecte
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparatie a sistemelor de securitate (antiefractie, antiincendiu si supraveghere video). 18.10.17
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de revizie si reparare a aparatelor de filtrare apa, aflate la sediile Oficiilor Jude?ene ?i la sediul DRT. 06.10.15
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA). 20.09.21
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA) 02.09.21
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA) 09.09.21
Contract având ca obiect prestarea de servicii de reparaţie şi revizie pentru un UPS PowerScale 25kVA, aflat la sediul Direcţiei Regionale Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24 04.11.19
Contract având ca obiect prestarea de servicii de reparaţie şi revizie pentru un UPS PowerScale 25kVA, aflat la sediul Direcţiei Regionale Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24. 28.10.19
Contract având ca obiect prestarea de servicii de reparaţie şi revizie pentru un UPS PowerScale 25kVA, aflat la sediul Direcţiei Regionale Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24. 08.08.19
Contract având ca obiect prestarea de servicii de reparaţie şi revizie pentru un UPS PowerScale 25kVA, aflat la sediul Direcţiei Regionale Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24. 20.09.19
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA). 02.03.23