Feedback
I.D.: 6913130

Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de revizie periodica a instalatiei de gaz la sediul ANCOM OJ GORJ, str. B-dul Republicii bl. 30, sc. 1, ap.30, Targu-Jiu, Gorj.

Data publicarii
26.06.15 Exista 58.323 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71356100-9
Termenul limita pentru depunere:
30.06.15
Pretul estimativ:
250,00 RON
Locul realizarii:
Gorj, Timiş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia de servicii de revizie periodica a instalatiei de gaz la sediul ANCOM OJ GORJ, str. B-dul Republicii bl. 30, sc. 1, ap.30, Targu-Jiu, Gorj.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de verificare tehnica periodica a centralei termice de la sediul ANCOM OJ GORJ, str. B-dul Republicii bl. 30, sc. 1, ap.30, Targu-Jiu, Gorj. 30.06.15
Comanda are ca obiect achizitionarea de servicii de spalare ?i cura?are interior ?i exterior pentru un numar de 2 autovehicule din dotarea ANCOM DIREC?IA REGIONALA TIMI?, Oficiul Jude?ean Gorj, cu sediul în Târgu-Jiu, Strada B-dul. Republicii, bl. 30, sc.1, et.8, ap. 30 . 27.01.15
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de lucrari la instala?ia de apa la sediul ANCOM OJ Gorj situat în Mun. Târgu Jiu, B-dul Republicii, Bl. 30, Sc. 1, Et. 8, Ap. 30, Jud. Gorj. 07.04.16
Contract având ca obiect servicii de cadastru - actualizare date carte funciară cu privire la construcţie şi teren, precum şi întocmire documentaţie pentru schimbare destinaţie construcţie din construcţii de locuinţe în spaţii administrative pentru sediul ANCOM din Târgu-Jiu, str. Motrului, nr.3A 20.08.19
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de verificare periodica a instalatiei de gaz la sediul ANCOM OJ Hunedoara, str. Nicolae Balcescu bl. 15, sc. B, ap.82, Deva, Hunedoara. 30.06.15
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de revizie si reparare a aparatelor de filtrare apa, aflate la sediile Oficiilor Jude?ene ?i la sediul DRT. 06.10.15
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii intretinere si reparare a echipamentelor de aer conditionat la sediile ANCOM - DR Timiş din Str. Horia, Nr. 24 si 32, Timişoara, jud. Timiş si sediile Oficiilor Judetene. 27.04.18
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii intretinere si reparare a echipamentelor de aer conditionat la sediile ANCOM – DR Timiş din Str. Horia, Nr. 24 si 32, Timişoara, jud. Timiş si sediile Oficiilor Judetene. 14.05.18
Comandă scrisă având ca obiect prestarea de lucrări de înlocuire calorifer la sediul ANCOM DR Timiş, Oficiul Judeţean Gorj, din Municipiul Targu-Jiu, Str. Motrului, nr. 3A, jud Gorj. 29.11.18
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparatie a sistemelor de securitate (antiefractie, antiincendiu si supraveghere video). 13.07.17