Feedback
I.D.: 5473837

Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de proiectare ?i avizare a instala?iei de gaze naturale existenta la sediul OJ Dolj din mun. Craiova, str

Data publicarii
27.02.15 Exista 171.688 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71322200-3
Termenul limita pentru depunere:
04.03.15
Pretul estimativ:
500,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de proiectare ?i avizare a instala?iei de gaze naturale existenta la sediul OJ Dolj din mun. Craiova, str. Buzia?, nr. 53, jude?ul Dolj. Serviciul care face obiectul achizi?iei consta în realizarea unui proiect tehnic precum ?i avizarea sa, pentru instala?ia de gaze existenta la sediul OJ Dolj, din mun. Craiova, str. Buzia?, nr. 53, jude?ul Dolj. In cuprinsul proiectului ...
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de proiectare ?i avizare a instala?iei de gaze naturale existenta la sediul OJ Dolj din mun. Craiova, str. Buzia?, nr. 53, jude?ul Dolj. Serviciul care face obiectul achizi?iei consta în realizarea unui proiect tehnic precum ?i avizarea sa, pentru instala?ia de gaze existenta la sediul OJ Dolj, din mun. Craiova, str. Buzia?, nr. 53, jude?ul Dolj. In cuprinsul proiectului tehnic vor fi specificati toti consumatorii casnici existenti in incinta sediului OJ Dolj. La realizarea documentatiei se va tine cont de normele, standardele si prescriptiile tehnice in vigoare, referitoare la acest gen de lucrari. Executantul trebuie sa de?ina autoriza?ie destinata proiectarii instala?iilor de utilizare gaze naturale, emisa de ANRE.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de modificare a instalatiei de gaze naturale cu mentinerea receptorilor existenti si montare electrovalva, la sediul OJ Dolj, situat în mun. Craiova, str. Buzias, nr. 53, judetul Dolj. 12.10.15
Comanda scrisa va avea ca obiect executarea de catre prestator a lucrarilor de reparare a instalatiei de alimentare cu apa si canalizare la sediul Oficiului Judetean Mehedinti situat în Municipiul Drobeta Turnu- Severin, str. Soveja nr.59A. 18.11.16
Servicii autorizate de reparatii si extindere a instalatiei electrice la sediul ANCOM DR Timis, Str. Horia nr. 24, Timisoara (cod CPV: 45311100-1) 15.12.15
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii intretinere si reparare a echipamentelor de aer conditionat la sediul ANCOM – DR Timis din Str. Horia, Nr. 24 si 32, Timisoara, jud. Timis si sediile Oficiilor Judetene. 20.05.16
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii intretinere si reparare a echipamentelor de aer conditionat la sediile ANCOM – DR Timis din Str. Horia, Nr. 24 si 32, Timisoara, jud. Timis si sediile Oficiilor Judetene. 21.08.17
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii intretinere si reparare a echipamentelor de aer conditionat la sediile ANCOM – DR Timis din Str. Horia, Nr. 24 si 32, Timisoara, jud. Timis si sediile Oficiilor Judetene. 06.09.17
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii intretinere si reparare a echipamentelor de aer conditionat la sediile ANCOM – DR Timis din Str. Horia, Nr. 24 si 32, Timisoara, jud. Timis si sediile Oficiilor Judetene. 26.07.17
Comanda scrisa avand ca obiect achizitia de servicii intretinere si reparare a echipamentelor de aer conditionat la sediile ANCOM – DR Timis din Str. Horia, Nr. 24 si 32, Timisoara, jud. Timis si sediile Oficiilor Judetene. 05.10.17
„ASISTENTA TEHNICA PENTRU SUPERVIZAREA LUCRARILOR” în cadrul Proiectului “FAZAREA PROIECTULUI EXTINDEREA SI MODERNIZAREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE ÎN JUDETUL TIMIS”  
„ASISTENTA TEHNICA PENTRU SUPERVIZAREA LUCRARILOR” în cadrul Proiectului “FAZAREA PROIECTULUI EXTINDEREA SI MODERNIZAREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE ÎN JUDETUL TIMIS” 22.01.18