Feedback
I.D.: 12301366

Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de încarcare butelie 13 kg.

Data publicarii
07.04.16 Exista 265.116 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
09122210-5
Termenul limita pentru depunere:
11.04.16
Pretul estimativ:
91,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În oferta se va preciza termenul de prestare a serviciilor, care nu trebuie sa fie mai mare de 10 zile lucratoare de la data primirii comenzii scrise transmise de catre ANCOM. Rezultatul serviciilor se receptioneaza pe baza de proces-verbal. Pentru depasirea termenului asumat, prestatorul va datora penalitati de întârziere de 0,15% din valoarea prezentei comenzi, fara TVA, pentru fiecare zi de întârziere în îndeplinirea cor...
În oferta se va preciza termenul de prestare a serviciilor, care nu trebuie sa fie mai mare de 10 zile lucratoare de la data primirii comenzii scrise transmise de catre ANCOM. Rezultatul serviciilor se receptioneaza pe baza de proces-verbal. Pentru depasirea termenului asumat, prestatorul va datora penalitati de întârziere de 0,15% din valoarea prezentei comenzi, fara TVA, pentru fiecare zi de întârziere în îndeplinirea corespunzatoare a oricarei obligatii, penalitati ce vor fi pretinse si/sau deduse si retinute de catre ANCOM din obligatiile de plata a pretului, fara nicio formalitate prealabila de punere în întârziere. În cazul în care penalitatile de întârziere nu pot fi deduse din pret, prestatorul are obligatia de a le plati în termen de maxim 10 (zece) zile de la solicitarea ANCOM. Prestatorul garanteaza Achizitorului faptul ca serviciile prestate si/sau rezultatele acestora nu încalca si nu vor încalca în vreun fel drepturile vreunei terte parti. Prezentarea propunerii financiare: Pretul trebuie exprimat în Lei, cu si fara TVA, si va include toate costurile ofertantului, directe si indirecte, legate de prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei achizitii. Pretul ofertat va fi ferm si nu poate fi modificat pe toata perioada prestarii serviciilor care fac obiectul prezentei achizitii. Oferta trebuie sa contina si declaratia reprezentantului legal/împuternicit al ofertantului din care sa rezulte ca oferta prezentata respecta toate cerintele/conditiile precizate în prezenta solicitare de oferta.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de montare/demontare/echilibrare anvelope pentru un număr de 21 de autovehicule precum şi a servicii de vulcanizare pentru un număr de 8 anvelope. 22.03.23
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de montare/demontare/echilibrare anvelope pentru un număr de 9 de autovehicule precum şi a servicii de vulcanizare pentru un număr de 12 anvelope. 12.04.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de montare/demontare/echilibrare anvelope pentru un număr de 9 de autovehicule precum şi a servicii de vulcanizare pentru un număr de 12 anvelope. 20.04.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de montare/demontare/echilibrare anvelope pentru un număr de 9 de autovehicule precum şi a servicii de vulcanizare pentru un număr de 12 anvelope 03.05.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de montare/demontare/echilibrare anvelope pentru un număr de 20 de autovehicule precum şi a servicii de vulcanizare pentru un număr de 4 anvelope 28.03.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii dezinsectie la sediul DR Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24. 28.06.22
Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparatii pentru UPS trifazic de mare capacitate, amplasat la sediul Direcţiei Regionale Timiş, strada Horia nr. 24, Timişoara, judeţul Timiş. 22.05.24
Contract având ca obiect achiziţia de prestarea de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea de piese de schimb şi accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DRT 16.07.21
I. Contract având ca obiect achiziţia de prestarea de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea de piese de schimb şi accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM 02.07.21
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea de piese de schimb şi accesorii pentru 6 autovehicule din dotarea parcului auto al ANCOM DR Timiş 12.08.20