Feedback
I.D.: 2334298

Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de verificare tehnica periodica a centralei termice de la sediul OJ Caras Severin.

Data publicarii
03.04.14 Exista 96.665 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71356100-9
Termenul limita pentru depunere:
08.04.14
Pretul estimativ:
100,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achizitiei consta în verificare tehnica periodica a centralei termice IMMERGAS-Eolo Mini 28, de la sediul OJ Caras Severin, str. 24 Ianuarie, nr. 16, Re?i?a.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comanda scrisa avand ca obiect achizitia de Servicii de reparare, intretinere(cod CPV 505323006) si punere în functiune(cod CPV 51111200-5) generatoare de curent, aflate la sediile OJ Dolj, OJ Mehedinti, OJ Hunedoara, OJ Caras Severin. 17.11.17
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de reparare si de întretinere centrale termice (Cod CPV: 50720000-8) aflate la sediile ANCOM Directia Regionala Timis si sediile Oficiilor Judetene Dolj, Hunedoara, Caras Severin, Gorj , Mehedinti. 15.07.15
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de verificare tehnica periodica a centralei termice de la sediul ANCOM OJ GORJ, str. B-dul Republicii bl. 30, sc. 1, ap.30, Targu-Jiu, Gorj. 30.06.15
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparatie a sistemelor de securitate (antiefractie, antiincendiu si supraveghere video). 18.10.17
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare a centralelor termice, aflate la sediile Oficiilor Judeţene Dolj, Hunedoara, Caraş Severin, Gorj, Mehedinţi. 17.05.18
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare a centralelor termice, aflate la sediile Oficiilor Judeţene Dolj, Hunedoara, Caraş Severin, Gorj, Mehedinţi. 11.05.18
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare a centralelor termice, aflate la sediile Oficiilor Judeţene, Caraş Severin, Gorj, Mehedinţi.  
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparatie a sistemelor de securitate (antiefractie, antiincendiu si supraveghere video). 13.07.17
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de între?inere ?i repara?ie a sistemelor de securitate (antiefrac?ie, antiincendiu ?i supraveghere video). 20.04.17
Comanda scrisa avand ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparatie a sistemelor de securitate (antiefractie, antiincendiu si supraveghere video). 04.10.17