Feedback
I.D.: 9492355

Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de amenajare si intretinere spatii verzi la sediul ANCOM – DR Timis.

Data publicarii
01.10.15 Exista 264.834 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
77310000-6
Termenul limita pentru depunere:
06.10.15
Pretul estimativ:
7.500,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lucrarea trebuie sa asigure toaletarea arboretului existent în curtea exterioara a sediului, constând în 10 tuia, 3 prunu?i, 1 salcie crea?a, 2 jnepeni, 2 brazi, refacerea gazonului cu rulouri de gazon pentru terenuri semiumbrite precum ?i montarea unei instala?ii de irigare cu aspersoare mici racordat la sursa de apa existenta în curtea exterioara a sediului DR Timi? din Timi?oara, Str. Horia Nr. 24. Lucrarile si cantitati...
Lucrarea trebuie sa asigure toaletarea arboretului existent în curtea exterioara a sediului, constând în 10 tuia, 3 prunu?i, 1 salcie crea?a, 2 jnepeni, 2 brazi, refacerea gazonului cu rulouri de gazon pentru terenuri semiumbrite precum ?i montarea unei instala?ii de irigare cu aspersoare mici racordat la sursa de apa existenta în curtea exterioara a sediului DR Timi? din Timi?oara, Str. Horia Nr. 24. Lucrarile si cantitatile ce trebuiesc executate sunt prevazute în anexa la caietul de sarcini. Ofertan?ii au obligatia de a vizita amplasamentul si daca este cazul, pot face observatii si pot cere lamuriri, prin solicitare de clarificari legate de lucrarile care urmeaza a fi executate sau de materialele care vor fi folosite. Totodata, cu ocazia vizitarii amplasamentului ofertantul va semna impreuna cu beneficiarul Procesul Verbal de vizitare a amplasamentului. Un exemplar a acestui Proces Verbal va fi predat ofertantului si va fi introdus in plicul de prezentare a ofertei. Lipsa acestuia în momentul deschiderii ofertelor duce la descalificarea ofertantului. Nu se vor deconta lucrari ulterioare rezultate ca urmare a neconcordantelor dintre masuratorile transmise de catre autoritatea contractanta si masuratorile efectuate de catre ofertant (ofertanti) sau orice alt tip de neconcordante, riscul apartinând în totalitate ofertantului (ofertantilor) În urma finalizarii lucrarilor, amplasamentul se va preda beneficiarului liber, fara alte daune sau stricaciuni. Ofertantul este raspunzator de eventualele accidente de munca ce pot interveni la proprii lucratori in timpul executarii lucrarilor si îsi asuma obligativitatea de a înstiinta ITM din raza de desfasurare a lucrarilor in termenul prevazut de legislatia în vigoare în domeniul SSM. La executia lucrarilor se vor avea în vedere prevederile normativelor generale de sanatate si securitate în munca.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comanda scrisa având ca obiect executia lucrarilor de reparatii si reconditionare a gardului din curtea exterioara a sediului DR Timis din Timisoara, Str. Horia, Nr. 24. 03.10.14
Comanda scrisa având ca obiect executia lucrarilor de reparatii la terasa din curtea interioara, placare cu gresie la exterior, la sediul OJ Dolj, situat în Craiova, Str. Buzias, nr. 53. 07.10.14
Lucrari de reparatii la ferestrele de la sediul DR Timis (cod CPV: 45453100-8) 25.10.13
Comanda scrisa va avea ca obiect din executarea lucrarilor reparatii acoperis ?i vopsirea fa?adelor la anexa sediului Oficiului Judetean Dolj, situat în mun. Craiova, str. Buzia?, nr. 53. 13.10.17
Comanda scrisa va avea ca obiect din executarea lucrarilor reparatii acoperis si vopsirea fatadelor la anexa sediului Oficiului Judetean Dolj, situat în mun. Craiova, str. Buzias, nr. 53. 06.10.17
Comanda scrisa va avea ca obiect executarea de catre prestator a lucrarilor de repara?ii ?i zugraveli interioare la sediul ANCOM – Direc?ia Regionala Timi?. Amplasament: Municipiul Timi?oara, str. Horia, nr. 24, judet Timi? 17.10.16
Contract având ca obiect achiziţia de lucrări înlocuire poartă metalică la sediul ANCOM, Direcţia Regională Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24. 16.10.23
Contract având ca obiect achiziţia de lucrări înlocuire poartă metalică la sediul ANCOM, Direcţia Regională Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24. 06.06.23
Contract având ca obiect achiziţia de lucrări înlocuire poartă metalică la sediul ANCOM, Direcţia Regională Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24. 20.10.23
Contract având ca obiect achiziţia de lucrări înlocuire poartă metalică la sediul ANCOM, Direcţia Regională Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24. 27.09.23