Serviciile care fac obiectul achiziţiei constau în spalatorie si curatatorie mocheta la sediul ANCOM DRM din str. Lucian Blaga, Nr. 4, Bloc M 110, tronson 1, Sector 3. Imobilul este p+10 etaje iar suprafaţa mochetată este de aprox. 1300 mp. Mocheta este de trafic greu si lipita de podea. Mocheta prezintă si pete inestetice datorate traficului intens, pentru care se va insista a fi curatate.
Cerinte minime obligatorii:
1....
Serviciile care fac obiectul achiziţiei constau în spalatorie si curatatorie mocheta la sediul ANCOM DRM din str. Lucian Blaga, Nr. 4, Bloc M 110, tronson 1, Sector 3. Imobilul este p+10 etaje iar suprafaţa mochetată este de aprox. 1300 mp. Mocheta este de trafic greu si lipita de podea. Mocheta prezintă si pete inestetice datorate traficului intens, pentru care se va insista a fi curatate.
Cerinte minime obligatorii:
1. Prestatorul se obliga sa efectueze serviciul de spalare a mochetei lipite cu personal calificat, sa foloseasca echipamente profesionale corespunzatoare tipului de spalare si potrivite mochetei.
2. Curăţarea mochetei se va face respectand urmatoarele etape:
- Aspirarea completa a suprafetei mochetata cu aspirator de mare putere;
- Eliminarea manuala/masina monodisc a petelor;
- Spalarea mochetei cu injectie-extractie in zonele de trafic si cele patate;
- Spalare mocheta cu spumare uscata pe restul suprafatei;
3. Detergenţii trebuie să aibă o mare capacitate de curăţare, să nu existe riscul producerii unor distrugeri ale suprafeţelor mochetate pe care se lucrează. Orice deteriorare a mochetei ca urmare a procesului de curăţare va face direct răspunzător prestatorul. Pentru solutiile utilizate se vor prezenta fise tehnice de securitate.
4. Operaţiile se vor desfăşura pe parcursul programului de lucru între orele 8,30 – 16,30 in zilele Luni-Joi si 8,30 - 14,00 Vineri, pe o perioadă de maxim 3 zile lucrătoare. Prestatorul va pune la dispoziţie botoşi de unică folosinţă pentru persoanele care nu pot părăsi biroul până la uscarea mochetei.
5. Nu se vor deconta servicii ulterioare rezultate ca urmare a neconcordanţelor dintre măsurătorile transmise de către autoritatea contractantă şi măsurătorile efectuate de către ofertant (ofertanţi) sau orice alt tip de neconcordanţe, riscul aparţinând în totalitate
6. Prestatorul are obligaţia de a lua măsurile corespunzătoare în vederea prevenirii riscurilor profesionale, protecţia sănătăţii şi securităţii personalului propriu, informării şi instruirii acestuia în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, eliminării factorilor de risc şi accidentare, în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare. Protecţia muncii (instructajul) cade în sarcina prestatorului.
Operatorul economic se obliga sa respecte conditiile referitoare la conditiile de munca şi protecţia muncii. (Legea securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006, Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 319/2006 aprobate prin H.G. nr. 1425/2006, precum şi orice alte acte normative incidente în acest domeniu).
7. Încălcarea dispoziţiilor legale privitoare la sănătatea şi securitatea în muncă şi ISU pentru activităţile desfăşurate de personalul de curăţenie, atrage pentru societatea prestatoare întreaga răspundere disciplinară, administrativă, materială, civilă sau penală, după caz, potrivit legii.
8. In cazul în care, pe durata prestarii serviciilor, se constata sustrageri de bunuri sau valori ori distrugeri din culpa pres