Feedback
I.D.: 16653396

Comanda sau contract având ca obiect furnizare produselor spray racire, conectori ?i filtru de curent continuu.

Data publicarii
13.12.16 Exista 236.578 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
24324400-5
Termenul limita pentru depunere:
15.12.16
Pretul estimativ:
556,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Produsele trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini. Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice. CPV: 24324400-5, 31224200-4.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare materiale pentru între?inerea echipamentelor ?i re?elei IT (manson, cablu usb, cablu video, cle?te de sertizat, geanta imprimanta, încarcatori acumulatori, truse scule electronist, adaptor extern usb, trusa scule re?elistica, convertor video comp 02.12.15
Contract cadru pe baza de comanda având ca obiect furnizare acumulatori auto. 14.04.16
Contract cadru, având ca obiect achizitia de servicii de spalat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împar?ita în 10 (zece) loturi. 02.02.16
Contract, având ca obiect achizitia de anvelope auto. Procedura este împar?ita în 4 (patru) loturi. 30.03.17
Comanda sau contract având ca obiect furnizare minicamera pentru asisten?a la parcare cu spatele Nissan Pathfinder- 1 bucata 05.09.16
Comanda având ca obiect furnizare hota electrica. 06.05.16
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de verificare, întretinere si reparare a hidrantilor interiori din cladirea ANCOM DR CLUJ. 02.11.16
Contract, având ca obiect achizitia de servicii de verificari tehnice periodice instalatii gaz de la sediile sediilor oficiilor jude?ene: Bistri?a Nasaud, Harghita, Maramure?, Satu Mare, Salaj. 20.07.17
Contract cadru pe baza de comanda, având ca obiect servicii de inspec?ie tehnica periodica pentru autovehiculele cu masa mai mare de 3,5 tone, din dotarea ANCOM DR Cluj. 25.04.16
Contract cadru pe baza de comanda, având ca obiect servicii de inspec?ie tehnica periodica pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj. 12.02.16