Feedback
I.D.: 14757092

Comanda sau contract având ca obiect furnizare minicamera pentru asisten?a la parcare cu spatele Nissan Pathfinder- 1 bucata

Data publicarii
01.09.16 Exista 224.214 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
38651600-9
Termenul limita pentru depunere:
05.09.16
Pretul estimativ:
500,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Produsele trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini.Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice. Valoarea estimata fara TVA – 500,00 lei (1 bucata. În oferta se va preciza termenul de livrare a produselor, care nu trebuie sa fie mai mare de 14 (paisprezece) zile...
Produsele trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini.Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice. Valoarea estimata fara TVA – 500,00 lei (1 bucata. În oferta se va preciza termenul de livrare a produselor, care nu trebuie sa fie mai mare de 14 (paisprezece) zile lucratoare de la data confirmarii primirii comenzii scrise transmise de catre ANCOM sau semnarea contractului de catre par?i.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract, având ca obiect achizitia de anvelope auto. Procedura este împar?ita în 4 (patru) loturi. 30.03.17
Comanda având ca obiect furnizare hota electrica. 06.05.16
Contract sau comanda având ca obiect achizitia de servicii de reparatii electrice la sediul Bistrita Nasaud. 27.09.17
Contract cadru, pe baza de solicitare scrisa având ca obiect achizitia de servicii de montare-demontare, echilibrare pneuri ?i vulcanizare auto. Procedura este împar?ita în 13 (treisprezece) loturi. 28.03.17
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare produse amenajare spa?ii verzi (semin?e de gazon, plante vii, pamânt pentru flori, îngra?amânt, ghivece de flori cu tavi?a). Procedura este împartia în 5 loturi. 27.04.16
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare produse amenajare spa?ii verzi (semin?e de gazon, plante vii, pamânt pentru flori, îngra?amânt, ghivece de flori cu tavi?a). Procedura este împartia în 5 loturi. 18.04.16
plante vii în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini.Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice. 01.08.16
Contract cadru pe baza de solicitare scrisa, având ca obiect achizitia de servicii de verificare, întretinere si reparare a hidrantilor interiori din cladirea ANCOM DR CLUJ. 02.11.16
Contract având ca obiect achizitia de servicii de verificare si încarcare a stingatoarelor pentru cladiri si a stingatoarelor auto. 01.11.16
Contract cadru pe baza de nota de comanda, având ca obiect achizitia de servicii de întretinere si reparare a grupurilor electrogene.Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, anexele, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice. 28.11.16