Feedback
I.D.: 16299320

Comanda sau contract având ca obiect furnizare rucsac pentru transport echipamente de masura ?i rucsac de echipamente ?i accesorii. Procedura este împar?ita în 2 loturi.

Data publicarii
24.11.16 Exista 270.306 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30237270-2
Termenul limita pentru depunere:
29.11.16
Pretul estimativ:
600,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Produsele trebuie sa îndeplineasca cerinte minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini. Valoarea estimata fara TVA – 600,00 lei (lot 1- 300 de lei, lot 2-300 de lei.Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, pot fi vizualizate si pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract cadru, pe baza de solicitare scrisa având ca obiect achizitia de servicii de montare-demontare, echilibrare pneuri ?i vulcanizare auto. Procedura este împar?ita în 13 (treisprezece) loturi. 28.03.17
Contract cadru, pe baza de solicitare scrisa având ca obiect achizitia de servicii de montare-demontare, echilibrare pneuri ?i vulcanizare auto. Procedura este împar?ita în 10 (zece) loturi. 11.04.17
Contract cadru, având ca obiect achizitia de servicii de spalat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împar?ita în 10 (zece) loturi. 02.02.16
Contract cadru, având ca obiect achizitia de servicii de spalat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împar?ita în 10 (zece) loturi. 24.02.17
Contract, având ca obiect achizitia de anvelope auto. Procedura este împar?ita în 4 (patru) loturi. 30.03.17
Contract cadru, având ca obiect achizitia de servicii de spalat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împar?ita în 8 (opt) loturi. 09.03.17
Contract cadru valabil pâna în 31.12.2017, având ca obiect achizitia de servicii de între?inere ?i reparare pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR Cluj. Procedura este împar?ita în 3 loturi. 03.10.17
Comanda sau contract având ca obiect furnizare rucsac pentru transport echipamente de masura- 2 buc 14.11.16
Comanda sau contract având ca obiect furnizare rucsac pentru transport echipamente de masura. 18.11.16
Comanda scrisa sau contract având ca obiect furnizare produse amenajare spa?ii verzi (semin?e de gazon, plante vii, pamânt pentru flori, îngra?amânt, ghivece de flori cu tavi?a). Procedura este împartia în 5 loturi. 27.04.16