Feedback
I.D.: 86779656

Comandă/contract având ca obiect executarea lucrărilor de reparatii la sistemul de alimentare cu apa a imobilului de la sediul OJGR din str. Vlad Tepes, nr. 94, Giurgiu.

Data publicarii
11.09.23 Exista 802.887 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45232100-3
Termenul limita pentru depunere:
14.09.23
Pretul estimativ:
4.300,00 RON - 4.300,00 RON
Documente participare:
  1. Solicitare_oferte_lucrari_reparatii_instalatie_alimentare_apa_OJGR_2023.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti, Giurgiu
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Executarea lucrărilor de reparaţii la sistemul de alimentare cu apa a imobilului de la sediul OJ Giurgiu, D.R.M., str.Vlad Tepes, nr. 94, Giurgiu, jud Giurgiu. Caracteristici imobil: Date de identificare: ANCOM - Oficiul Judeţean Giurgiu îşi desfăşoară activitatea într-un imobil, aflat în proprietate, situat în municipiul str.Vlad Tepes, nr. 94, Giurgiu, jud Giurgiu. La bransamentul de alimentare cu apa a sediul...
Executarea lucrărilor de reparaţii la sistemul de alimentare cu apa a imobilului de la sediul OJ Giurgiu, D.R.M., str.Vlad Tepes, nr. 94, Giurgiu, jud Giurgiu. Caracteristici imobil: Date de identificare: ANCOM - Oficiul Judeţean Giurgiu îşi desfăşoară activitatea într-un imobil, aflat în proprietate, situat în municipiul str.Vlad Tepes, nr. 94, Giurgiu, jud Giurgiu. La bransamentul de alimentare cu apa a sediului s-a produs o avarie la teava de apa curenta, avarie care face ca o cantitate considerabila de apa sa se infiltreze in beciul imobilului din vecinatatea sediul OJ GR. La verificarea instalatiei de alimentare cu apa s-a constatat faptul ca s-a produs o spartura in teava de alimentare cu apa a sediului, in zona conductei aflate pe propietatea ANCOM, dupa locul de amplasare al apometrului, caminul de apa fiind si acesta inundat. Instalatia de alimentare cu apa are in configuratia ei o ramificatie in doua tronsoane care alimenteaza doua parti ale imobilului. La acest moment alimentarea cu apa pe tronsonul afectat este oprita. A. CERINTE TEHNICE Deviz de lucrari constructii - necesar de lucrari SECTIUNEA TEHNICA Nr. Capitolul de lucrari UM Cantitatea 1 decopertat pavaje existente mp 10.00 2 spart beton cu pick-hammer mc 2.00 3 turnarea betonului armat in elementele constructiilor, exclusiv cele executate in cofraje glisate marca in fundatii izolate mc 2.00 4 montaj armatura si cuponare KG 50.00 5 Indepartarea tevilor fisurate si montarea tevilor tip PEHD pentru apă potabilă PE100 Ø25 mm PN10 si a fitingurilor ml 10.00 6 montat pavaj de beton pe pat de nisip mp 10.00 7 probe de presiune ore 4.00 Ofertantii vor efectua un deviz de lucrări şi materiale, în care vor fi cuprinse toate cheltuielile directe şi indirecte, pentru determinarea costurilor lucrărilor în ansamblul lor. Pentru întocmirea ofertei ofertanţii pot vizita amplasamentul, în urma unei programări la nr.tel. 0732 005 662 Alexandru Marinescu si 0751 491 420 Tomescu Gabriel, şi dacă este cazul, pot face observaţii, prin solicitarea de clarificări, orice alte pretenţii ulterioare fiind nule şi nu vor fi luate în considerare. B. Alte cerinţe tehnice obligatorii ale lucrărilor şi precizări referitoare la materialele folosite: ➢ Ofertantul va ţine cont că lucrările vor fi executate în regim "sub exploatare"; ➢ Nu se vor deconta lucrări/materiale ulterioare rezultate ca urmare a neconcordanţelor dintre măsurătorile măsurătorile initiale efectuate de către ofertant (ofertanţi) si masuratorile rezultate in urma lucrarilor, sau orice alt tip de neconcordanţe, riscul aparţinând în totalitate ofertantului (ofertanţilor); ➢ Nu se vor deconta lucrări ulterioare rezultate ca urmare a distrugerii provocate de către ofertant în urma execuţiei lucrărilor; ➢ Executantul are obligaţia de a asigura colectarea si transportul deşeurilor rezultate în urma executării lucrărilor conform reglementărilor legale în vigoare fără c
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comandă scrisă având ca obiect lucrări de reparatii la sistemul de alimentare cu apa a imobilului - sediul OJ Giurgiu. 11.06.20
Comandă scrisă având ca obiect lucrări de reparatii la sistemul de alimentare cu apa a imobilului - sediul OJ Giurgiu. 30.06.20
Contract/Comanda având ca obiect achiziţia de servicii cadastrale in scopul actualizarii datelor din cartea funciara cu privire la constructie si teren, pentru schimbarea destinatiei constructiei din constructii de locuinte in spatii administrative pentru sediile ANCOM din Giurgiu, din str. 1 Decemb 21.09.21
Contract/Comanda având ca obiect achiziţia de servicii cadastrale in scopul actualizarii datelor din cartea funciara cu privire la constructie si teren, pentru schimbarea destinatiei constructiei din constructii de locuinte in spatii administrative pentru sediile ANCOM din Giurgiu, din str. 1 Decemb 10.09.21
Contract/Comanda având ca obiect achiziţia de servicii cadastrale in scopul actualizarii datelor din cartea funciara cu privire la constructie si teren, pentru schimbarea destinatiei constructiei din constructii de locuinte in spatii administrative pentru sediile ANCOM din Giurgiu, din str. 1 Decemb 12.08.21
Contract/Comanda având ca obiect achiziţia de servicii cadastrale in scopul actualizarii datelor din cartea funciara cu privire la constructie si teren, pentru schimbarea destinatiei constructiei din constructii de locuinte in spatii administrative pentru sediile ANCOM din Giurgiu, din str. 1 Decemb 17.03.22
Comandă scrisă având ca obiect prestarea serviciilor de reparatii a portilor batante de la sediul OJGR din str. Vlad Tepes, nr. 94, Giurgiu. 16.10.23
Comandă scrisă având ca obiect executarea lucrărilor de interventie la OJ Constanta, din cadrul D.R.M.: reparatii hidroizolatia acoperisului tip terasa si reparatii prin inlocuirea tamplariei din PVC si a geamurilor de la luminatorul situat pe acoperisul imobilului. 03.08.22
Comandă scrisă având ca obiect executarea lucrărilor de reparatii instalatie circulatie agent termic la sediul DRM din str. Lucian Blaga, nr. 4. 22.03.23
Comandă scrisă având ca obiect executarea lucrărilor de reparatii instalatie circulatie agent termic la sediul DRM din str. Lucian Blaga, nr. 4. 31.03.23