Feedback
I.D.: 31963563

Comandă scrisă având ca obiect prestarea de lucrări de înlocuire sisteme de închidere uşi aflate la sediul ANCOM DR Timis, Oficiul Judeţean Caraş Severin.

Data publicarii
12.11.18 Exista 200.722 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
98395000-8
Termenul limita pentru depunere:
15.11.18
Pretul estimativ:
680,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul prezentei solicitări il reprezintă prestarea de lucrări de înlocuire sisteme de închidere 2 uşi PVC cu geam termopan, montate la exterior, aflate la sediul ANCOM DR Timis, Oficiul Judeţean Caraş Severin, din Reşiţa, Str. 24 Ianuarie nr. 16. Cantităţi: - Înlocuit butuci yală – 2 bucăţi - Înlocuit mânere uşi – 2 bucăţi - Înlocuit broaşte multipunct 35x85 – 2 bucăţi - Reglat uşi – 2 bucăţi Se vor livra toate cheile a...
Obiectul prezentei solicitări il reprezintă prestarea de lucrări de înlocuire sisteme de închidere 2 uşi PVC cu geam termopan, montate la exterior, aflate la sediul ANCOM DR Timis, Oficiul Judeţean Caraş Severin, din Reşiţa, Str. 24 Ianuarie nr. 16. Cantităţi: - Înlocuit butuci yală – 2 bucăţi - Înlocuit mânere uşi – 2 bucăţi - Înlocuit broaşte multipunct 35x85 – 2 bucăţi - Reglat uşi – 2 bucăţi Se vor livra toate cheile aferente butucilor înlocuiţi (minim 2 chei/butuc). În cazul materialelor înlocuite acestea vor fi identice ca tip sau total compatibile cu cele montate iniţial. Lucrările vor fi executate îngrijit , prestatorul având obligaţia să păstreze curăţenia şi ordinea la locul de execuţie. Personalul prestatorului se obligă să respecte reglementările şi regulamentele interioare ale beneficiarului pe toată durata prezenţei lui la sediul acestuia. Instruirea din punct de vedere al normelor de prevenire şi stingere a incendiilor (ISU) şi protecţia muncii (SSM) a personalului executant, precum şi supravegherea respectării acestor norme cad în sarcina exclusivă a prestatorului. Termenul de execuţie a lucrărilor: 10 zile calendaristice de la data primirii comenzii ferme, transmisă de către ANCOM DR Timiş. Termenul de execuţie a lucrărilor se consideră respectat în măsura în care procesul-verbal de recepţie cantitativă şi calitativă a lucrărilor este semnat fără obiecţiuni până la expirarea acestui termen. Perioade de garanţie solicitate: Perioada de garanţie acordată lucrărilor prestate este de minim 12 (doisprezece) de luni şi va curge de la data semnării fără obiecţiuni a procesului-verbal de recepţie cantitativă şi calitativă a lucrărilor, în condiţiile prevăzute în comandă. În perioada de garanţie: prestatorul are obligaţia de a remedia defecţiunile apărute din cauza lucrărilor prestate, în termen de maxim 5 (cinci) zile lucrătoare de la notificare, fără costuri pentru ANCOM; în situaţia în care perioada de rezolvare a defecţiunilor depăşeşte 10 (zece) zile lucrătoare de la notificare, precum şi în cazul în care nu este posibilă remedierea defecţiunilor, prestatorul are obligaţia de a înlocui de îndată piesa/piesele defectate din cauza lucrărilor prestate cu alta/altele nouă/noi, cu performanţe similare sau superioare, cu titlu definitiv, fără a solicita costuri achizitorului; pentru lucrarea prestată Achizitorul va beneficia de o nouă perioadă de garanţie egală cu cea iniţială, care curge de la data reparaţiei, respectiv de la data semnării fără obiecţiuni a unui nou proces-verbal de recepţie cantitativă şi calitativă a lucrărilor. Prezentarea propunerii financiare: Oferta prezentată în RON cu şi fără TVA, va include toate cheltuielile ofertantului, directe şi indirecte, legate de executarea lucrărilor solicitate.Preţul ofe
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comandă scrisă având ca obiect prestarea de lucrări de înlocuire calorifer la sediul ANCOM DR Timiş, Oficiul Judeţean Gorj, din Municipiul Targu-Jiu, Str. Motrului, nr. 3A, jud Gorj. 29.11.18
Contract având ca obiect furnizarea a 160 buc. memorii USB portabile 20.03.19
Contract având ca obiect furnizarea a 38 buc. suporţi reglabili pe înălţime pentru calculator desktop tip all in one. 01.03.19
Comanda scrisa având ca obiect executia lucrarilor de reparatii la grupul electrogen situat în sat Ianova, com. Remetea Mare, jud. Timis. 08.08.14
Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de reparare a centralei termice BOSCH Condens, de la sediul Direcţiei Regionale Timiş, Timişoara, Str. Horia nr.24. 26.04.21
Contract având ca obiect servicii de reparare a centralei de alarmare antiefracţie şi antiincendiu de la sediul Oficiului Judeţean Mehedinţi din Dr. Tr. Severin, str. Iuliu Maniu, nr. 13, bl. 5, sc. 1, et. 8, ap. 31, jud. Mehedinţi 10.03.20
Contract având ca obiect prestarea de servicii de reparare a tabloului electric de la sediul din Timişoara, str. Horia nr.24. 12.04.22
Servicii de asistenţă tehnică prin diriginţi de şantier, pentru realizarea obiectivului de investiţie publică "Centru de recuperare pentru copii cu dizabilităţi Speranţa" amplasat în Timişoara, str. Cornelia Sălceanu, nr. 11  
Servicii de asistenţă tehnică prin diriginţi de şantier, pentru realizarea obiectivului de investiţie publică "Centru de colectare legume - fructe în judeţul Timiş - proiect pilot pe amplasamentul din comuna Tomnatic, judeţul Timiş"  
Contract având ca obiect furnizarea unui aparat de aer conditionat , accesorii si montaj incluse. 13.09.23