Feedback
I.D.: 32258652

Comandă scrisă având ca obiect prestarea de lucrări de înlocuire calorifer la sediul ANCOM DR Timiş, Oficiul Judeţean Gorj, din Municipiul Targu-Jiu, Str. Motrului, nr. 3A, jud Gorj.

Data publicarii
26.11.18 Exista 254.157 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Termenul limita pentru depunere:
29.11.18
Pretul estimativ:
870,00 RON
Locul realizarii:
Timiş, Gorj
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lucrările vor consta în: - înlocuire calorifer de aluminiu 800x630mm cu 10 elemente - dotarea caloriferului înlocuit cu robinete tur-retur - înlocuit o porţiune de 5 ml ţeavă de cupru (ptr alimentarea caloriferului + fitingurile aferente) Lucrările vor fi executate îngrijit, prestatorul având obligaţia să păstreze curăţenia şi ordinea la locul de execuţie. Notă: Prestatorul va asigura toate materialele, produsele, ...
Lucrările vor consta în: - înlocuire calorifer de aluminiu 800x630mm cu 10 elemente - dotarea caloriferului înlocuit cu robinete tur-retur - înlocuit o porţiune de 5 ml ţeavă de cupru (ptr alimentarea caloriferului + fitingurile aferente) Lucrările vor fi executate îngrijit, prestatorul având obligaţia să păstreze curăţenia şi ordinea la locul de execuţie. Notă: Prestatorul va asigura toate materialele, produsele, necesare execuţiei lucrărilor. Personalul se obligă să respecte reglementările şi regulamentele interioare ale beneficiarului pe toată durata prezenţei lui la sediul acestuia. Instruirea din punct de vedere al normelor de prevenire şi stingerea a incendiilor (PSI) şi protecţia muncii (SSM) a personalului executant, precum şi supravegherea respectării acestor norme cad în sarcina exclusivă a prestatorului. Termenul de execuţie a lucrărilor: 10 zile lucrătoare de la data primirii comenzii ferme, transmise de ANCOM DR Timiş. Termenul de execuţie a lucrărilor se consideră respectat în măsura în care procesul-verbal de recepţie cantitativă şi calitativă a lucrărilor este semnat fără obiecţiuni până la expirarea acestui termen. III. Perioade de garanţie solicitate: Perioada de garanţie acordată lucrărilor prestate este de minim 12 (doisprezece) de luni şi va curge de la data semnării fără obiecţiuni a procesului-verbal de recepţie cantitativă şi calitativă a lucrărilor, în condiţiile prevăzute în comandă. În perioada de garanţie: prestatorul are obligaţia de a remedia defecţiunile apărute din cauza lucrărilor prestate, în termen de maxim 5 (cinci) zile lucrătoare de la notificare, fără costuri pentru ANCOM; în situaţia în care perioada de rezolvare a defecţiunilor depăşeşte 10 (zece) zile lucrătoare de la notificare, precum şi în cazul în care nu este posibilă remedierea defecţiunilor, prestatorul are obligaţia de a înlocui de îndată piesa/piesele defectate din cauza lucrărilor prestate cu alta/altele nouă/noi, cu performanţe similare sau superioare, cu titlu definitiv, fără a solicita costuri achizitorului; pentru lucrarea prestată Achizitorul va beneficia de o nouă perioadă de garanţie egală cu cea iniţială, care curge de la data reparaţiei, respectiv de la data semnării fără obiecţiuni a unui nou proces-verbal de recepţie cantitativă şi calitativă a lucrărilor. Toate cheltuielile ocazionate de remedierea defecţiunilor în cazul sau din cauza lucrărilor prestate sunt în sarcina Prestatorului. Intervenţiile şi reparaţiile/serviciile în perioada de garanţie se efectuează la locaţia Achizitorului cu respectarea programului de lucru curent al ANCOM, adică de Luni până Joi în intervalul 8:30-17:00, respectiv Vineri 8:30-14:30, cu excepţia zilelor declarate oficial nelucrătoare. Prezentarea propunerii financiare: Oferta prezentată în RON cu şi făr
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comandă scrisă având ca obiect prestarea de lucrări de înlocuire sisteme de închidere uşi aflate la sediul ANCOM DR Timis, Oficiul Judeţean Caraş Severin. 15.11.18
Contract având ca obiect furnizarea a 160 buc. memorii USB portabile 20.03.19
Contract având ca obiect furnizarea a 38 buc. suporţi reglabili pe înălţime pentru calculator desktop tip all in one. 01.03.19
Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de reparare a centralei termice BOSCH Condens, de la sediul Direcţiei Regionale Timiş, Timişoara, Str. Horia nr.24. 26.04.21
Contract având ca obiect servicii de reparare a centralei de alarmare antiefracţie şi antiincendiu de la sediul Oficiului Judeţean Mehedinţi din Dr. Tr. Severin, str. Iuliu Maniu, nr. 13, bl. 5, sc. 1, et. 8, ap. 31, jud. Mehedinţi 10.03.20
Comanda scrisa având ca obiect executia lucrarilor de reparatii la grupul electrogen situat în sat Ianova, com. Remetea Mare, jud. Timis. 08.08.14
Contract având ca obiect prestarea de servicii de reparare a tabloului electric de la sediul din Timişoara, str. Horia nr.24. 12.04.22
Contract având ca obiect furnizarea unui aparat de aer conditionat , accesorii si montaj incluse. 13.09.23
Contract având ca obiect furnizarea unui aparat de aer conditionat , accesorii si montaj incluse. 25.09.23
Servicii de asistenţă tehnică prin diriginţi de şantier, pentru realizarea obiectivului de investiţie publică "Centru de recuperare pentru copii cu dizabilităţi Speranţa" amplasat în Timişoara, str. Cornelia Sălceanu, nr. 11