Feedback
I.D.: 46843212

Comandă scrisă având ca obiect lucrări de reparatii la sistemul de alimentare cu apa a imobilului - sediul OJ Giurgiu.

Data publicarii
03.06.20 Exista 1.044.432 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45232100-3
Termenul limita pentru depunere:
11.06.20
Pretul estimativ:
4.100,00 RON - 4.100,00 RON
Documente participare:
  1. Solicitare_oferte_lucrari_retea_apa_OJGR site.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Executarea lucrărilor de reparaţii la sistemul de alimentare cu apa a imobilului de la sediul Oficiului Judeţean Giurgiu, str. Vlad Tepes, nr. 94, jud GIURGIU. Descriere avarie: ANCOM - Oficiul Judeţean Giurgiu îşi desfăşoară activitatea într-un imobil, aflat în proprietate, situat în municipiul Giurgiu str. Vlad Tepes, nr. 94, jud GIURGIU. La bransamentul de alimentare cu apa a sediului s-a produs o avarie la teava de...
Executarea lucrărilor de reparaţii la sistemul de alimentare cu apa a imobilului de la sediul Oficiului Judeţean Giurgiu, str. Vlad Tepes, nr. 94, jud GIURGIU. Descriere avarie: ANCOM - Oficiul Judeţean Giurgiu îşi desfăşoară activitatea într-un imobil, aflat în proprietate, situat în municipiul Giurgiu str. Vlad Tepes, nr. 94, jud GIURGIU. La bransamentul de alimentare cu apa a sediului s-a produs o avarie la teava de apa curenta, avarie care face ca o cantitate considerabila de apa sa se infiltreze in beciul imobilului din vecinatatea sediul OJ Giurgiu. La verificarea instalatiei de alimentare cu apa s-a constatat faptul ca s-a produs o spartura in teava de alimentare cu apa a sediului, in zona conductei aflate pe propietatea ANCOM, dupa locul de amplasare al apometrului, caminul de apa fiind si acesta inundat. La acest moment alimentarea cu apa a sediului este oprita. Cerinte tehnice: estimarea lucrarilor si a cantitatilor de materiale NR. CRT CAPITOL DE LUCRARI U.M. CANTITATE 1 Desfacere pardoseala din mozaic m2 10 2 Taiere cu disc diamantat in beton ml 24 3 Spargere prin piconare a betonului mc 1 4 Sapatura manuala in spatii limitate m³ 4,8 5 Transportat moluz la groapa de gunoi m³ 5,8 6 Reparare-inlocuire conducta, inlocuire fitinguri si mufe de imbinare (demontat/montat in pamant conducte din POLIETILENA PE, de inalta densitate, pentru transport de apa potabila) ml 6,0 7 Verificare contor apa buc 1 8 Astupare cu pamant-compactare m3 4,8 9 Betonare (Aducerea terenului la starea initiala) m2 6 10 Remontare pardoseala mozaic, cu inlocuire placi sparte si degradate. m2 10 In conditiile in care se impune taierea si inlocuirea tevilor, atunci acestea, cat si fitingurile si mufele care se vor inlocui trebuie sa fie realizate in concordanta cu standardele interne si internationale in vigoare, privind calitatea conductelor de alimentare cu apa potabila. Tevile de PE se vor îmbina şi sudurile se vor verifica conform normelor, prescripţiilor tehnice şi procedurilor avizate în domeniu, respectându-se obligatoriu timpii de răcire după sudură, înaintea oricărei manipulări corecte. Controlul calităţii sudurilor se face vizual şi, după caz, prin metode nedistructive conform prevederilor prescripţiilor tehnice. Se vor respecta cerinţele de instalare, montaj, probe şi exploatare specificate în Normativele de specialitate. Adâncimea minimă de montaj în tranşeu recomandată la ţevile PE pentru aducţi Ofertantii vor efectua un deviz de lucrări şi materiale, în care vor fi cuprinse toate cheltuielile directe şi indirecte, pentru determinarea costurilor lucrărilor de reparatii în ansamblul lor. Pentru întocmirea ofertei ofertanţii pot vizita amplasamentul, în urma unei programări la nr. 0732005662, persoană de contact Marinescu Alexandru, expert in cadrul Oficiului Judeţean Giurgiu şi, dacă este cazul, pot face observaţii, prin solicitarea de clarificări, orice alte pretenţii ulterioare fiind nule şi nu vor fi luate în considerare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comandă scrisă având ca obiect lucrări de reparatii la sistemul de alimentare cu apa a imobilului - sediul OJ Giurgiu. 30.06.20
Comandă/contract având ca obiect executarea lucrărilor de reparatii la sistemul de alimentare cu apa a imobilului de la sediul OJGR din str. Vlad Tepes, nr. 94, Giurgiu. 14.09.23
Contract/Comanda având ca obiect achiziţia de servicii cadastrale in scopul actualizarii datelor din cartea funciara cu privire la constructie si teren, pentru schimbarea destinatiei constructiei din constructii de locuinte in spatii administrative pentru sediile ANCOM din Giurgiu, din str. 1 Decemb 21.09.21
Contract/Comanda având ca obiect achiziţia de servicii cadastrale in scopul actualizarii datelor din cartea funciara cu privire la constructie si teren, pentru schimbarea destinatiei constructiei din constructii de locuinte in spatii administrative pentru sediile ANCOM din Giurgiu, din str. 1 Decemb 10.09.21
Contract/Comanda având ca obiect achiziţia de servicii cadastrale in scopul actualizarii datelor din cartea funciara cu privire la constructie si teren, pentru schimbarea destinatiei constructiei din constructii de locuinte in spatii administrative pentru sediile ANCOM din Giurgiu, din str. 1 Decemb 12.08.21
Contract/Comanda având ca obiect achiziţia de servicii cadastrale in scopul actualizarii datelor din cartea funciara cu privire la constructie si teren, pentru schimbarea destinatiei constructiei din constructii de locuinte in spatii administrative pentru sediile ANCOM din Giurgiu, din str. 1 Decemb 17.03.22
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie si reparatii a aparatelor filtrare apa aflate la sediul DR Muntenia si la sediile Oficiilor Judetene din AG, BZ, CT, CL, DB, GR, PH, TR, VL, IL. 24.06.22
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie si reparatii a aparatelor filtrare apa aflate la sediul DR Muntenia si la sediile Oficiilor Judetene din AG, BZ, CT, CL, DB, GR, PH, TR, VL, IL. 30.06.22
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie si reparatii a aparatelor filtrare apa aflate la sediul DR Muntenia si la sediile Oficiilor Judetene din AG, BZ, CT, CL, DB, GR, PH, TR, VL, IL. 22.07.22
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie si reparatii a aparatelor filtrare apa aflate la sediul DR Muntenia si la sediile Oficiilor Judetene din AG, BZ, CT, CL, DB, GR, PH, TR, VL, IL. 21.09.23