Feedback
I.D.: 80211972

Comandă scrisă având ca obiect executarea lucrărilor de reparatii instalatie circulatie agent termic la sediul DRM din str. Lucian Blaga, nr. 4.

Data publicarii
28.03.23 Exista 716.585 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45330000-9
Termenul limita pentru depunere:
31.03.23
Pretul estimativ:
7.260,00 RON - 7.260,00 RON
Documente participare:
  1. Solicitare_oferte_lucrari_reparatii_instalatii_sanitare_DRM_3_2023.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Executarea lucrărilor de reparatii instalatie circulatie agent termic la sediul DRM din str. Lucian Blaga, nr. 4. A. Caracteristici imobil: Date de identificare: Adresa: str. Lucian Blaga, nr.4, bloc M110, sector 3, Bucuresti. Beneficiar: Autoritatea Nationala pentru Administrare si reglementare in Comunicatii, directia Regionala Muntenia( ANCOM - D.R.M.) Destinatia: functia principala - administrativa, civila. Regi...
Executarea lucrărilor de reparatii instalatie circulatie agent termic la sediul DRM din str. Lucian Blaga, nr. 4. A. Caracteristici imobil: Date de identificare: Adresa: str. Lucian Blaga, nr.4, bloc M110, sector 3, Bucuresti. Beneficiar: Autoritatea Nationala pentru Administrare si reglementare in Comunicatii, directia Regionala Muntenia( ANCOM - D.R.M.) Destinatia: functia principala - administrativa, civila. Regimul de inaltime: P+10E Lucrarile solicitate se vor exercita la interiorul cladirii intre etajul 3 si parter. B. CERINTE TEHNICE Deviz de lucrari constructii - necesar de lucrari DEVIZ PT. LUCRARI DE CONSTRUCTII OBIECTIV: " lucrari de reparatii instalatie circulatie agent termic". Nr. crt. OBIECT UM CANT 1 golire instalatie circulatie agent termic pe cele 10 etaje ale imobilului 1 buc 2 demontare si indepartare teava afectata de rugina, de la etajul 3 pana la parter, inclusiv demontare legaturi cu tevile de alimentare cu apa calda a ventiloconvectoarelor pe orizontala la fiecare etaj. (manopera) 15 ml 3 montaj teava si refacere legaturi pe orizontala la fiecare etaj, intre etaj 3 si parter. (manopera si materiale) 15 ml 4 reumplerea instalatie cu apa si verificarea circuitului in vederea prevenirii scurgerilor la imbinari (manopera) 1 buc 5 pornirea sistemului de incalzire pentru a verificarea circulatiei agentului de incalzire prin echipamentele aflate pe coloana respectiva. (manopera) 1 buc Ofertantii vor efectua un deviz de lucrări şi materiale, în care vor fi cuprinse toate cheltuielile directe şi indirecte, pentru determinarea costurilor lucrărilor de reparatii în ansamblul lor. Pentru întocmirea ofertei ofertanţii pot vizita amplasamentul, în urma unei programări la nr.tel. 0732005643, persoană de contact Elena Marcu, sef BA/SEA/DRM/ANCOM, şi dacă este cazul, pot face observaţii, prin solicitarea de clarificări, orice alte pretenţii ulterioare fiind nule şi nu vor fi luate în considerare. C. Alte cerinţe tehnice obligatorii ale lucrărilor şi precizări referitoare la materialele folosite: ➢ Ofertantul va ţine cont că lucrările vor fi executate în regim "sub exploatare"; ➢ Nu se vor deconta lucrări/materiale ulterioare rezultate ca urmare a neconcordanţelor dintre măsurătorile transmise de către autoritatea contractantă şi măsurătorile efectuate de către ofertant (ofertanţi) sau orice alt tip de neconcordanţe, riscul aparţinând în totalitate ofertantului (ofertanţilor); ➢ Nu se vor deconta lucrări ulterioare rezultate ca urmare a distrugerii provocate de către ofertant în urma execuţiei lucrărilor; ➢ Executantul are obligaţia de a asigura colectarea si transportul deşeurilor rezultate în urma executării lucrărilor conform reglementărilor legale în vigoare fără cheltuieli suplimentare din partea beneficiarului; ➢ Executantul va asigura executarea lucrărilor cu personal calificat şi instruit; ➢ Obligaţia pentru execuţia lucrărilor asumate de către ofertant se consideră
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comandă scrisă având ca obiect executarea lucrărilor de reparatii instalatie circulatie agent termic la sediul DRM din str. Lucian Blaga, nr. 4. 22.03.23
Comandă scrisă având ca obiect executarea lucrărilor de reparatii instalatie circulatie agent termic la sediul DRM din str. Lucian Blaga, nr. 4. 10.03.23
Comandă scrisă având ca obiect executarea lucrărilor de interventie la OJ Constanta, din cadrul D.R.M.: reparatii hidroizolatia acoperisului tip terasa si reparatii prin inlocuirea tamplariei din PVC si a geamurilor de la luminatorul situat pe acoperisul imobilului. 03.08.22
Comandă/contract având ca obiect executarea lucrărilor de reparatii la sistemul de alimentare cu apa a imobilului de la sediul OJGR din str. Vlad Tepes, nr. 94, Giurgiu. 14.09.23
Comanda scrisă va avea ca obiect prestarea serviciilor de dezinsectie si deratizare la sediul ANCOM - Directia Regionala Muntenia. 06.04.23
Comanda scrisă va avea ca obiect prestarea serviciilor de dezinsectie si deratizare la sediul ANCOM - Directia Regionala Muntenia. 12.08.22
Comanda scrisă va avea ca obiect prestarea serviciilor de dezinsectie si deratizare la sediul ANCOM - Directia Regionala Muntenia. 07.09.21
Comanda scrisă va avea ca obiect prestarea serviciilor de dezinsectie si deratizare la sediul ANCOM - Directia Regionala Muntenia. 14.04.22
Comanda scrisă va avea ca obiect prestarea serviciilor de dezinsectie si deratizare la sediul ANCOM - Directia Regionala Muntenia. 03.07.20
Comandă scrisă având ca obiect lucrări de interventii-reparatii la sediul OJ Ialomita. 25.06.21