Feedback
I.D.: 87035438

Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie si reparatii a aparatelor filtrare apa aflate la sediul DR Muntenia si la sediile Oficiilor Judetene din AG, BZ, CT, CL, DB, GR, PH, TR, VL, IL.

Data publicarii
18.09.23 Exista 1.539.394 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50532000-3
Termenul limita pentru depunere:
21.09.23
Pretul estimativ:
14.920,00 RON - 14.920,00 RON
Documente participare:
  1. Solicitare_oferte_revizie_aparate_filtrare_apa_DRM_2023.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti, Vâlcea, Sud - Muntenia, Sud-Est
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
A. Adrese ale sediilor unde sunt montate aparatele de filtrare apa: - Sediul DRMuntenia, str Lucian Blaga nr.4, bloc M 110, sector 3, Bucuresti – 9 buc - Sediul Oficiului Judeţean Argeş, str. Dragoş Vodă nr. 12, Piteşti - 1 buc - Sediul Oficiului Judeţean Buzău, str. Zefirului nr. 59, Buzău - 1 buc - Sediul Oficiului Judeţean Constanta, str. Vasile Lupu nr. 9, Constanta - 1 buc - Sediul Oficiului Judeţean Călăraşi,...
A. Adrese ale sediilor unde sunt montate aparatele de filtrare apa: - Sediul DRMuntenia, str Lucian Blaga nr.4, bloc M 110, sector 3, Bucuresti – 9 buc - Sediul Oficiului Judeţean Argeş, str. Dragoş Vodă nr. 12, Piteşti - 1 buc - Sediul Oficiului Judeţean Buzău, str. Zefirului nr. 59, Buzău - 1 buc - Sediul Oficiului Judeţean Constanta, str. Vasile Lupu nr. 9, Constanta - 1 buc - Sediul Oficiului Judeţean Călăraşi, Str. Dobrogei nr. 39, Călăraşi - 1 buc - Sediul Oficiului Judeţean Dâmboviţa, str. I.H. Rădulescu nr. 19-21, Târgovişte - 1 buc - Sediul Oficiului Judeţean Giurgiu, str. Vlad tepes nr. 94, Giurgiu, jud. Giurgiu - 1 buc - Sediul Oficiului Judeţean Prahova, str. Soldat Erou Arhip Nicolae nr. 12, bl. 66, AP. 37, Ploieşti - 1 buc - Sediul Oficiul Judeţean Teleorman, str. Dr. Stâncă, nr. 2A, Alexandria - 1 buc - Sediul Oficiului Judeţean Vâlcea, str. Gabriel Stoianovici nr. 4, bl. Q2, AP. 2, Râmnicu Vâlcea - 1 buc - Sediul Oficiul Judeţean Ialomita, str. Nicolae Balcescu, nr. 29, Slobozia - 1 buc B. TIP APARATE FILTRARE APA - PURIFICATOR APA, MODEL W2-160 P, HYUNDAI Wacotec C. DESCRIERE ACTIVITATI MINIMALE in cadrul reviziei Prestatorul va executa cel puţin activităţile de mentenanţă specifice (minim operatiile prezentate mai jos): - teste functionale; - curăţare rezervor apă; - inlocuire furtune alimentare cu apa/tuburi de conectare/fitinguri/robineti care nu mai corespund din punct de vedere calitativ; - curăţare rezistenţă încălzire şi sistem de răcire; - schimbare filtre (filtru de sedimentare, filtru precarbon, filtru ultrafiltrare, filtru postcarbon); - decalcarare; D. REPARATII (necesare a fi efectuate in urma reviziei sau la solicitarea Beneficiarului) - prestatorul propune beneficiarului înlocuirea componentelor defecte, daca este cazul; prestatorul acordă consultanţă tehnică de specialitate; acesta va asigura piesele necesare reparaţiilor şi eventualelor defecţiuni constatate la instalaţie. Acestea vor fi de origine, noi, compatibile cu tipul de instalaţie, certificate/omologate. - Manopera de reparare a eventualelor defecţiunilor constatate, inclusiv înlocuirea componentelor defecte, va fi inclusa in costul mentenantei, iar pentru contravaloarea pieselor de schimb se va intocmi un deviz care va fi transmis Achizitorului spre aprobare. - La finalul prestării serviciilor se va intocmi un Proces Verbal de Recepţie semnat de reprezentanţii ambelor părţi; E. RESPONSABILITĂŢILE PRESTATORULUI Calitatea serviciilor va fi în conformitate cu standardele şi normele legale în vigoare; Prestatorul este pe deplin responsabil pentru prestarea serviciilor în conformitate cu termenele stabilite. Prestatorul este pe deplin răspunzător atât de siguranţa tuturor operaţiunilor şi metodelor de prestare utilizate, cât şi de calificarea personalului folosit pe toată durata prestarii serviciilor. Prestatorul se obligă să supravegheze prestarea serviciilor şi să asigure resurse
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie si reparatii a aparatelor filtrare apa aflate la sediul DR Muntenia si la sediile Oficiilor Judetene din AG, BZ, CT, CL, DB, GR, PH, TR, VL, IL. 30.06.22
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie si reparatii a aparatelor filtrare apa aflate la sediul DR Muntenia si la sediile Oficiilor Judetene din AG, BZ, CT, CL, DB, GR, PH, TR, VL, IL. 22.07.22
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie si reparatii a aparatelor filtrare apa aflate la sediul DR Muntenia si la sediile Oficiilor Judetene din AG, BZ, CT, CL, DB, GR, PH, TR, VL, IL. 24.06.22
Comanda scrisă va avea ca obiect prestarea serviciilor de revizie si reparare a filtrelor de apă la sediile Oficiilor Judetene si la sediul DRB. 18.06.18
Contract având ca obiect achizitia de servicii de revizie, reparatie si înlocuire piese defecte la sistemele de alarma aflate la sediile Oficiilor Judetene si la sediul DRB, în conformitate cu prevederile legale. 09.07.15
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, reparaţie şi înlocuire piese defecte la sistemele de alarmă aflate la sediile Oficiilor Judeţene şi la sediul DRB, în conformitate cu prevederile legale. 21.05.19
Contract având ca obiect achizitia de servicii de monitorizare a sistemelor de alarma amplasate la sediile Oficiilor Judetene. 08.04.16
Contract având ca obiect achizitia de servicii de monitorizare a sistemelor de alarma amplasate la sediile Oficiilor Judetene. 08.03.17
Contract având ca obiect achizitia de servicii de monitorizare a sistemelor de alarma amplasate la sediile Oficiilor Judetene. 07.04.15
Contract având ca obiect achizitia de servicii de monitorizare a sistemelor de alarma amplasate la sediile Oficiilor Judetene. 14.03.17