Feedback
I.D.: 38012962

Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie si reparare a centralei termice de la sediul Oficiului Judetean Constanta al ANCOM

Data publicarii
23.08.19 Exista 1.009.700 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50720000-8
Termenul limita pentru depunere:
03.09.19
Pretul estimativ:
1.660,00 RON - 1.660,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1098963.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achiziţiei constau în servicii de revizie/mentenanta si reparare a centralei termice descrise mai jos, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Nr. Crt. TIPUL BUC LOCAŢIA observaţii 1 Centrala Feroli - Econcept Tech 25A-35A, 35kW 1 CONSTANTA str. Vasile Lupu, nr. 9, Constanta Detalierea metodologiei de lucru: - A. revizie periodica; - B. reparatii; A. REVIZIA PERIODICA, operat...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei constau în servicii de revizie/mentenanta si reparare a centralei termice descrise mai jos, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Nr. Crt. TIPUL BUC LOCAŢIA observaţii 1 Centrala Feroli - Econcept Tech 25A-35A, 35kW 1 CONSTANTA str. Vasile Lupu, nr. 9, Constanta Detalierea metodologiei de lucru: - A. revizie periodica; - B. reparatii; A. REVIZIA PERIODICA, operatiuni minime: - curatarea generala a centralei termice - refacerea pernei din vasul de expansiune - curatarea camerei de ardere - curatarea arzatorului de gaz - reglarea si verificarea procesului de ardere in scopul realizarii unei arderi complete - verificarea sistemelor de siguranta - curatarea vanei cu 3 cai daca este necesar - verificarea pompei de recirculare daca functioneaza corect - verificarea cosului de evacuare - curăţarea schimbătorului principal de căldură - curăţarea schimbătorului secundar de căldură - curăţarea filtrului de intrare a apei reci în centrală (filtrul din aparat) - curăţarea/verificarea senzorului de sesizare a deschiderii robinetului de ACM - verificarea/reglarea presiunilor de gaz (intrare, minim, maxim) - verificare protecţie la lipsă flacără, la supratemperatură si la tiraj insuficient - verificare etanşeitate centrală (parte de apă, de gaz, de evacuare gaze de ardere) Prestatorul se obligă să respecte toate normele de securitate şi sănătate în muncă, protecţie civilă şi gestionarea situaţiilor de urgenţă pe timpul desfăşurării activităţii în spaţiile beneficiarului şi să remedieze toate defecţiunile sau pagubele survenite din vina sa, în urma desfăşurării activităţii în aceste spaţii. Revizia se va efectua în termen de maxim 15 zile de la primirea comenzii/semnarea contractului. B. REPARATII: - Se vor efectua in urma reviziei, daca este cazul sau la solicitarea beneficiarului. - Pentru reparatiile accidentale, prestatorul va oferta un tarif unic lei/ora de manopera, pret ce va cuprinde toate cheltuielile directe si indirecte, indiferent de amplasarea obiectivului. - După efectuarea constatării defecţiunilor se va transmite către autoritatea contractantă un deviz estimativ care va cuprinde cheltuielile cu piesele de schimb şi manopera. Prestatorul va asigura piesele de schimb necesare reparaţiilor şi eventualelor defecţiuni constatate. Acestea vor fi de origine, noi, compatibile cu tipul de centrală, certificate/omologate si vor fi mentionate separat in deviz. Devizul va fi supus spre aprobare autoritatii contractante. Achizitionarea acestor repere se va face prin respectarea pricipiului concurential al pietei. Reprezentatul achizitorului poate accepta reparatia in conditiile prezentate in respectivul deviz, o poate refuza sau poate solicita anumite modificari (de exempu: in cazul in care o piesa poate fi achizitionata de la mai multi furnizori, reprezentantul achizitorului poate opta pentru achizitia piesei de la un anumit furnizor in functie de pretul si calitatea acesteia). - După o
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie si reparare a centralei termice de la sediul Oficiului Judetean Constanta al ANCOM. 20.09.19
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie si reparare a centralei termice de la sediul Oficiului Judetean Constanta al ANCOM. 14.08.19
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie si reparare a centralei termice de la sediul Oficiului Judetean Arges al ANCOM. 03.09.19
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie si reparare a centralei termice de la sediul Oficiului Judetean Calarasi al ANCOM. 03.09.19
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie si reparare a centralei termice de la sediul Oficiului Judetean Buzau al ANCOM. 03.09.19
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie si reparare a centralei termice de la sediul Oficiului Judetean Dambovita al ANCOM. 03.09.19
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie si reparare a centralei termice de la sediul Oficiului Judetean Arges al ANCOM. 02.10.19
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie si reparare a centralei termice de la sediul Oficiului Judetean Buzau al ANCOM. 02.10.19
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie si reparare a centralei termice de la sediul Oficiului Judetean Dambovita al ANCOM. 02.10.19
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie si reparare a centralei termice de la sediul Oficiului Judetean Calarasi al ANCOM. 02.10.19