Obiectul achizitiei consta în furnizarea de camere foto (14), in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
Camerele foto vor avea minim urmatoarele caracteristici:
- tip camera: bridge
- senzor CMOS
- rezolutie senzor: minim 16Mp
- stabilizator optic imagine
- zoom optic: minim 50x
- filmare format Full HD
- blit incorporat (mod de lucru auto, avansat)
- fotografiere continua cu minimum 7 fps
- sensibilitate ISO: auto,...
Obiectul achizitiei consta în furnizarea de camere foto (14), in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
Camerele foto vor avea minim urmatoarele caracteristici:
- tip camera: bridge
- senzor CMOS
- rezolutie senzor: minim 16Mp
- stabilizator optic imagine
- zoom optic: minim 50x
- filmare format Full HD
- blit incorporat (mod de lucru auto, avansat)
- fotografiere continua cu minimum 7 fps
- sensibilitate ISO: auto, 80-3200
- GPS integrat
- geanta de transport pentru camera si accesorii inclusa
- card memorie: SD/SDHC 64 GB inclus
- conectivitate WIFI si NFC
- ecran LCD, minim 3"
Se va specifica modelul si producătorul produselor pentru a se putea verifica îndeplinirea cerinţelor solicitate. Autoritatea contractantă are dreptul de a solicita fotografii ale produselor ofertate în scopul de a se confirma îndeplinirea cerinţelor solicitate
GARANŢIE: Perioada de garanţie acordată produselor va fi de minim 12 (douăsprezece) luni.
Perioada de garanţie va curge de la data semnării fără obiecţiuni a documentelor de recepţie cantitativă şi calitativă a tuturor produselor, în condiţiile prevăzute în contractul/comanda de furnizare.
În perioada de garanţie furnizorul are obligaţia de a remedia defecţiunile produselor furnizate, în termen de maximum 10 (zece) zile lucrătoare de la notificare, fără costuri pentru achizitor; în cazul în care perioada de rezolvare a defecţiunilor produselor depăşeşte 10 (zece) zile lucrătoare de la notificare, precum şi în cazul în care nu este posibilă remedierea defecţiunilor produselor furnizate, furnizorul are obligaţia de a înlocui de îndată produsele defecte cu altele noi, cu performanţe similare sau superioare, cu titlu definitiv, fără a solicita costuri achizitorului; produsele înlocuite vor beneficia de o nouă perioadă de garanţie care curge de la data înlocuirii acestora, respectiv de la data încheierii unui nou document de recepţie cantitativă şi calitativă a acestor produse la locul de livrare.
Toate cheltuielile ocazionate de remedierea defecţiunilor produselor furnizate, incluzând fără limitare preluarea, predarea şi transportul de la şi la sediul achizitorului în condiţiile de mai sus, sunt în sarcina furnizorului.
Modul de ambalare: furnizorul are obligaţia de a ambala fiecare produs astfel încật acesta să facă faţă fără limitare la manipularea din timpul transportului, tranzitului şi expunerii la temperaturi extreme, la soare şi la precipitaţii, care ar putea să apară în timpul transportului şi depozitării în aer liber, în aşa fel încât să ajungă în bună stare la locul de livrare. Ambalajele rămận în proprietatea achizitorului.
La livrare toate produsele vor fi însoţite de certificatele de garanţie, cărţi tehnice/foi de catalog precum şi alte informaţii din partea producătorului cu privire la denumirea produsului, denumirea şi/sau marca producătorului, modul de utilizare, depozitare sau păstrare. Toate informaţiile trebuie să fie înscrise în limba română, indiferent de ţara de origine a acestora.