Feedback
I.D.: 87920684

Comandă scrisă având ca obiect prestarea serviciilor de reparatii a portilor batante de la sediul OJGR din str. Vlad Tepes, nr. 94, Giurgiu.

Data publicarii
11.10.23 Exista 732.623 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50712000-9
Termenul limita pentru depunere:
16.10.23
Pretul estimativ:
2.020,00 RON - 2.020,00 RON
Documente participare:
  1. Solicitare_oferte_servicii_reparatie_porti_OJGR_2023_.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prestarea serviciilor de reparaţii a portilor batante de la sediul OJ Giurgiu, D.R.M., str.Vlad Tepes, nr. 94, Giurgiu, jud Giurgiu. Porţile batante de la sediul Oficiului Judeţean Giurgiu se deschid cu mare greutate, necesitând de fiecare dată, folosirea unei răngi cu ajutorul căreia se ridică porţile pentru a fi manevrate. Pentru reparaţia porţilor batante, prestatorul va executa minim operaţiile prezentate mai jos: - ...
Prestarea serviciilor de reparaţii a portilor batante de la sediul OJ Giurgiu, D.R.M., str.Vlad Tepes, nr. 94, Giurgiu, jud Giurgiu. Porţile batante de la sediul Oficiului Judeţean Giurgiu se deschid cu mare greutate, necesitând de fiecare dată, folosirea unei răngi cu ajutorul căreia se ridică porţile pentru a fi manevrate. Pentru reparaţia porţilor batante, prestatorul va executa minim operaţiile prezentate mai jos: - tăierea balamalelor existente; - repoziţionarea balamalelor prin sudură; - grunduire pentru protecţie anticorozivă aproximativ 5 ml; - vopsirea porţilor aproximativ 40 ml. La finalul prestării serviciilor se va intocmi un Proces Verbal de Recepţie semnat de reprezentanţii ambelor părţi. Ofertanţii vor efectua un deviz de lucrări şi materiale, în care vor fi cuprinse toate cheltuielile directe şi indirecte, pentru determinarea costurilor lucrărilor în ansamblul lor. Pentru întocmirea ofertei, ofertanţii pot vizita amplasamentul, în urma unei programări la nr. tel. 0732 005 662 Alexandru Marinescu sau 0751 491 420 Gabriel Tomescu, şi dacă este cazul, pot face observaţii, prin solicitarea de clarificări, orice alte pretenţii ulterioare fiind nule şi nu vor fi luate în considerare. RESPONSABILITĂŢILE PRESTATORULUI: Calitatea serviciilor va fi în conformitate cu standardele şi normele legale în vigoare. Prestatorul este pe deplin responsabil pentru prestarea serviciilor în conformitate cu termenele stabilite. Prestatorul este pe deplin răspunzător atât de siguranţa tuturor operaţiunilor şi metodelor de prestare utilizate, cât şi de calificarea personalului folosit pe toată durata prestarii serviciilor. Prestatorul se obligă să supravegheze prestarea serviciilor şi să asigure resursele umane, precum şi sculele, dispozitivele şi materialele necesare. Nu se vor deconta costuri ulterioare rezultate ca urmare a distrugerii provocate de către ofertant în urma execuţiei serviciilor de reparaţii. ➢ Programul de lucru se va stabili de comun accord cu beneficiarul, pentru a se evita perturbarea activităţii instituţiei. ➢ Personalul executantului va trebui să respecte reglementările şi regulamentele interne ale achizitorului, normele de securitate în muncă, precum şi de apărare împotriva incendiilor, pe toată durata executării lucrărilor, în caz contrar, fiind răspunzător de nerespectarea acestora. ➢ Să respecte dispoziţiile legale privind cerinţele minime de securitate şi sănatate, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi a altor dispoziţii legale în vigoare incidente în domeniu. Executantul poartă întreaga răspundere în cazul producerii accidentelor de muncă, evenimentelor şi incidentelor periculoase, îmbolnăvirilor profesionale generate sau produse de echipamentele tehnice (utilaje, instalaţii, etc.), procedee tehnologice utilizate de către lucrătorii săi şi cei aparţinând societăţilor care desfăşoară activităţi pentru acesta (subcontractanţi), în conformitate cu prevederile Legii securităţii ş
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de reparatii la grupul electrogen amplasat la site Cumpana - Constanta. 23.04.21
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de reparatii la ascensoarele aflate la sediul DRM. 12.09.22
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de reparatii la chiller-ul aflat la sediul DRM. 24.11.22
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de reparatii ascensoare si furnizare piese de schimb, pentru cele doua ascensoare aflate la sediul DRM. 07.07.23
Reparatie Grup electrogen ZENESSIS ESE 10DW  
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie si reparatii a aparatelor filtrare apa aflate la sediul DR Muntenia si la sediile Oficiilor Judetene din AG, BZ, CT, CL, DB, GR, PH, TR, VL, IL. 30.06.22
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie si reparatii a aparatelor filtrare apa aflate la sediul DR Muntenia si la sediile Oficiilor Judetene din AG, BZ, CT, CL, DB, GR, PH, TR, VL, IL. 22.07.22
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie si reparatii a aparatelor filtrare apa aflate la sediul DR Muntenia si la sediile Oficiilor Judetene din AG, BZ, CT, CL, DB, GR, PH, TR, VL, IL. 24.06.22
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie si reparatii a aparatelor filtrare apa aflate la sediul DR Muntenia si la sediile Oficiilor Judetene din AG, BZ, CT, CL, DB, GR, PH, TR, VL, IL. 21.09.23
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie la aparatele de aer condiţionat amplasate la sediul Direcţiei Regionale Muntenia. 22.07.19