Lucrările vor consta în:
- înlocuire calorifer de aluminiu 800x630mm cu 10 elemente
- dotarea caloriferului înlocuit cu robinete tur-retur
- înlocuit o porţiune de 5 ml ţeavă de cupru (ptr alimentarea caloriferului + fitingurile aferente)
Lucrările vor fi executate îngrijit, prestatorul având obligaţia să păstreze curăţenia şi ordinea la locul de execuţie.
Notă: Prestatorul va asigura toate materialele, produsele, ...
Lucrările vor consta în:
- înlocuire calorifer de aluminiu 800x630mm cu 10 elemente
- dotarea caloriferului înlocuit cu robinete tur-retur
- înlocuit o porţiune de 5 ml ţeavă de cupru (ptr alimentarea caloriferului + fitingurile aferente)
Lucrările vor fi executate îngrijit, prestatorul având obligaţia să păstreze curăţenia şi ordinea la locul de execuţie.
Notă: Prestatorul va asigura toate materialele, produsele, necesare execuţiei lucrărilor.
Personalul se obligă să respecte reglementările şi regulamentele interioare ale beneficiarului pe toată durata prezenţei lui la sediul acestuia. Instruirea din punct de vedere al normelor de prevenire şi stingerea a incendiilor (PSI) şi protecţia muncii (SSM) a personalului executant, precum şi supravegherea respectării acestor norme cad în sarcina exclusivă a prestatorului.
Termenul de execuţie a lucrărilor: 10 zile lucrătoare de la data primirii comenzii ferme, transmise de ANCOM DR Timiş. Termenul de execuţie a lucrărilor se consideră respectat în măsura în care procesul-verbal de recepţie cantitativă şi calitativă a lucrărilor este semnat fără obiecţiuni până la expirarea acestui termen.
III. Perioade de garanţie solicitate:
Perioada de garanţie acordată lucrărilor prestate este de minim 12 (doisprezece) de luni şi va curge de la data semnării fără obiecţiuni a procesului-verbal de recepţie cantitativă şi calitativă a lucrărilor, în condiţiile prevăzute în comandă.
În perioada de garanţie: prestatorul are obligaţia de a remedia defecţiunile apărute din cauza lucrărilor prestate, în termen de maxim 5 (cinci) zile lucrătoare de la notificare, fără costuri pentru ANCOM; în situaţia în care perioada de rezolvare a defecţiunilor depăşeşte 10 (zece) zile lucrătoare de la notificare, precum şi în cazul în care nu este posibilă remedierea defecţiunilor, prestatorul are obligaţia de a înlocui de îndată piesa/piesele defectate din cauza lucrărilor prestate cu alta/altele nouă/noi, cu performanţe similare sau superioare, cu titlu definitiv, fără a solicita costuri achizitorului; pentru lucrarea prestată Achizitorul va beneficia de o nouă perioadă de garanţie egală cu cea iniţială, care curge de la data reparaţiei, respectiv de la data semnării fără obiecţiuni a unui nou proces-verbal de recepţie cantitativă şi calitativă a lucrărilor.
Toate cheltuielile ocazionate de remedierea defecţiunilor în cazul sau din cauza lucrărilor prestate sunt în sarcina Prestatorului.
Intervenţiile şi reparaţiile/serviciile în perioada de garanţie se efectuează la locaţia Achizitorului cu respectarea programului de lucru curent al ANCOM, adică de Luni până Joi în intervalul 8:30-17:00, respectiv Vineri 8:30-14:30, cu excepţia zilelor declarate oficial nelucrătoare.
Prezentarea propunerii financiare: Oferta prezentată în RON cu şi făr