Feedback
I.D.: 60642820

Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie si reparatii pentru UPS ABC Powerscale 25kVA trifazic de mare capacitate amplasat la sediul ANCOM - Directia Regionala Muntenia.

Data publicarii
07.09.21 Exista 1.027.081 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50323000-5
Termenul limita pentru depunere:
10.09.21
Pretul estimativ:
18.500,00 RON - 18.500,00 RON
Documente participare:
  1. Solicitare_oferte_revizie_si_reparatie_UPS_2021.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul achiziţiei constau în servicii de revizie/mentenanta a UPS-ului trifazic ABB Powerscale 25kVA, astfel: A. Revizia tehnică anuală se va efectua în termen de 10 zile lucrătoare de la data încheierii contractului şi va cuprinde următoarele operaţiuni: - curăţarea de praf a echipamentelor; - Verificarea conexiunilor intrare – ieşire - Verificarea conexiunii de împământare - Verificare semnalizări...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei constau în servicii de revizie/mentenanta a UPS-ului trifazic ABB Powerscale 25kVA, astfel: A. Revizia tehnică anuală se va efectua în termen de 10 zile lucrătoare de la data încheierii contractului şi va cuprinde următoarele operaţiuni: - curăţarea de praf a echipamentelor; - Verificarea conexiunilor intrare – ieşire - Verificarea conexiunii de împământare - Verificare semnalizări optice - Verificare semnalizări acustice - Măsurători /citiri ale parametrilor, incluzând şi logo-ul evenimentelor - Efectuarea testelor de funcţionare (verificarea capacităţii bateriilor, verificarea sistemului de alarmare, verificarea funcţionării corecte a sistemului, verificarea funcţionării corecte a monitorizării sistemului de UPS-uri local şi de la distanţă); La finalul prestării serviciilor se va întocmi un Proces Verbal de Recepţie, semnat de reprezentanţii ambelor părţi. B. REPARAŢII ACCIDENTALE Se vor efectua la solicitarea beneficiarului. Reparaţiile se vor face în baza unei diagnosticări prealabile gratuite şi vor cuprinde reparaţii mecanico-electrice şi înlocuire, cu repunerea în funcţiune a UPS-ului în parametrii normali (cu sau fără înlocuirea unor piese, subansamble sau componente). Termenul de intervenţie de la sesizarea defecţiunii va fi de maxim 72 de ore. După efectuarea constatării defecţiunilor se va transmite către autoritatea contractantă un deviz estimativ care va cuprinde cheltuielile cu piesele de schimb şi manopera. Devizul va fi transmis spre aprobare autorităţii contractante în maxim 24 ore de la constatarea defecţiunii. După obţinerea acordului, ofertantul se obligă să asigure furnizarea pieselor şi prestarea serviciilor în termen de 15 zile. Prestatorul va asigura piesele de schimb necesare reparaţiilor accidentale şi eventualelor defecţiuni constatate la UPS-ul menţionat. Acestea vor fi noi, de origine sau compatibile cu tipul de UPS, certificate/omologate şi vor fi menţionate separat în deviz. Prestatorul va prezenta la prestarea serviciilor şi/sau livrarea şi montarea pieselor de schimb cel puţin următoarele documente: Factură; Deviz; Certificat de garanţie, unde este cazul; Declaraţie pe propria rǎspundere privind respectarea adaosului comercial ofertat sau documente justificative din care să rezulte valoarea de achizitie a pieselor de schimb furnizate şi montate, după caz. La finalul prestării serviciilor se va întocmi un Proces Verbal de Recepţie, semnat de reprezentanţii ambelor părţi. Alte cerinţe minime obligatorii a) Pentru verificarea îndeplinirea condiţiilor cu privire la adaosul comercial aplicat la piesele de schimb furnizate şi montate cu o valoare mai micǎ sau egalǎ cu 100 de lei, prestatorul va prezenta la semnarea procesului-verbal de recepţie prevăzut mai sus declaraţie pe propria rǎspundere privind respectarea adaosului comercial ofertat sau, la solicitarea achizitorului, documente justificative din care să rezulte valoarea de achiziţie a piesel
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie si reparatii pentru UPS ABC Powerscale 25kVA trifazic de mare capacitate amplasat la sediul ANCOM - Directia Regionala Muntenia. 17.09.21
Comandă/contract scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie, reparatii si inlocuire piese defecte la ventiloconvectoarele montate la sediul Direcţiei Regionale Muntenia. 12.05.23
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de servicii de revizie pentru UPS ABC Powerscale 25kVA trifazic de mare capacitate amplasat la sediul ANCOM - Directia Regionala Muntenia. 25.09.19
Comanda scrisa având ca obiect achizitia de servicii de revizie si reparatii la aparatele de aer conditionat amplasate la sediile Oficiilor Jude?ene ?i SITE-urile D.R.Bucure?ti. 11.07.17
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie/intretinere şi reparatii a usilor de garaj de la sediul DRM, cu sediul în Mun. Bucureşti, Str. Lucian Blaga, Nr. 4, Sector 3, în conformitate cu prevederile legale. 04.04.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie/intretinere şi reparatii a usilor de garaj de la sediul DRM, cu sediul în Mun. Bucureşti, Str. Lucian Blaga, Nr. 4, Sector 3, în conformitate cu prevederile legale. 15.05.23
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, intretinere si reparare a hidrantilor interiori aflati la sediul ANCOM-DR Cluj din str. Campeni, nr. 28 , Cluj, în conformitate cu prevederile legale. 31.10.23
"ÎNTREŢINERE, VERIFICARE TEHNICĂ ŞI REPARAŢII ECHIPAMENTE ŞI INSTALAŢII ALE CENTRALELOR TERMICE CARE DESERVESC SPAŢIILE DE ÎNVĂŢĂMÂNT ŞI CAZARE ALE UMF “CAROL DAVILA" BUCUREŞTI"  
"Acord cadru servicii de întreţinere preventivă, revizie generală, reparaţii şi intervenţii pentru instalaţii de ridicat, inclusiv piese de schimb aparţinând Universităţii din Bucureşti"  
"LUCRĂRI DE REPARAŢII, ÎNTREŢINERE ŞI VERIFICARE TEHNICĂ ECHIPAMENTE ŞI INSTALAŢII ALE CENTRALELOR TERMICE CARE DESERVESC SPAŢIILE DE ÎNVĂŢĂMÂNT ŞI CAZARE ALE U.M.F. “CAROL DAVILA" DIN BUCUREŞTI"