Feedback
I.D.: 31607728

Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparaţii porţi garaj acţionate electric,la sediul Direcţiei Regionale Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 32

Data publicarii
29.10.18 Exista 195.477 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45420000-7
Termenul limita pentru depunere:
02.11.18
Pretul estimativ:
13.020,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1045316.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Reparaţiile se vor face în baza unei diagnosticări prealabile gratuite. Ofertantul va face diagnosticarea în termen de 2 zile lucrătoare de la data încheierii contractului. În baza diagnosticării, ofertantul va întocmi în termen de 3 zile lucrătoare un deviz de calcul al preţului total de realizare a lucrărilor, care se va transmite beneficiarului pentru acceptare. După obţinerea acordului, ofertantul se obligă să asigur...
Reparaţiile se vor face în baza unei diagnosticări prealabile gratuite. Ofertantul va face diagnosticarea în termen de 2 zile lucrătoare de la data încheierii contractului. În baza diagnosticării, ofertantul va întocmi în termen de 3 zile lucrătoare un deviz de calcul al preţului total de realizare a lucrărilor, care se va transmite beneficiarului pentru acceptare. După obţinerea acordului, ofertantul se obligă să asigure furnizarea pieselor şi prestarea lucrărilor în termen de 15 zile lucrătoare. Repararea uşilor de garaj se face prin înlocuirea pieselor şi subansamblelor defecte cu piese noi de origine sau echivalente, care să asigure o bună funcţionare a acestora conform scopului pentru care au fost produse. După reparaţie, prestatorul va efectua verificări şi reglaje, în vederea funcţionării uşii de garaj la paramentri normali. Prestatorul va prezenta la prestarea lucrărilor şi/sau livrarea şi montarea pieselor de schimb cel puţin următoarele documente: Factură; Deviz; Certificat de garanţie, unde este cazul; Declaraţie pe propria r?spundere privind respectarea adaosului comercial ofertat. La finalul prestarii lucrărilor se va întocmi un Proces Verbal de Recepţie semnat de reprezentanţii ambelor părţi. Personalul prestatorului se obligă să respecte reglementările şi regulamentele interioare ale beneficiarului pe toată durata prezenţei lui la sediul acestuia. Instruirea din punct de vedere al normelor de prevenire şi stingere a incendiilor (ISU) şi protecţia muncii (SSM) a personalului executant, precum şi supravegherea respectării acestor norme cad în sarcina exclusivă a prestatorului. III. Termen de garanţie acordat lucrărilor: minim 24 (douăzeci şi patru) de luni şi va curge de la data semnării procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, sau, dacă este cazul, de la remedierea obiecţiunilor constatate prin procesul verbal de recepţie de la terminarea lucrărilor. Perioada de remediere a defecţiunilor în perioada de garanţie: 3 (trei) zile lucrătoare de la notificare, fără costuri pentru autoritatea contractantă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparaţii porţi garaj acţionate electric, cod CPV 45420000-7, aflate în dotarea ANCOM Direcţia Regională Timiş, din Timişoara, strada Horia, nr. 32 01.08.18
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA). 20.09.21
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA) 02.09.21
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA) 09.09.21
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare generatoare de curent montate pe autospecialele Mercedes Sprinter situate în Timişoara, strada Horia nr.32 15.02.22
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare generatoare de curent montate pe autospecialele Mercedes Sprinter situate în Timişoara, strada Horia nr.32. 09.03.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare generatoare de curent montate pe autospecialele Mercedes Sprinter situate în Timişoara, strada Horia nr.32. 14.07.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de reparare şi întreţinere a generatoarelor de curent, situate la sediile din Timişoara, strada Horia nr. 24 şi strada Horia nr. 32. 15.02.22
Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de reparare a centralei termice BOSCH Condens, de la sediul Direcţiei Regionale Timiş, Timişoara, Str. Horia nr.24. 26.04.21
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA). 02.03.23