Repararea uşilor de garaj se face prin înlocuirea pieselor şi subansamblelor defecte cu piese noi de origine sau echivalente, care să asigure o bună funcţionare a acestora conform scopului pentru care au fost produse. După reparaţie, prestatorul va efectua verificări şi reglaje, în vederea funcţionării uşii de garaj la paramentri normali.
Lista produselor ce se vor achiziţiona, cu titlu exemplificativ sunt prezentate mai jo...
Repararea uşilor de garaj se face prin înlocuirea pieselor şi subansamblelor defecte cu piese noi de origine sau echivalente, care să asigure o bună funcţionare a acestora conform scopului pentru care au fost produse. După reparaţie, prestatorul va efectua verificări şi reglaje, în vederea funcţionării uşii de garaj la paramentri normali.
Lista produselor ce se vor achiziţiona, cu titlu exemplificativ sunt prezentate mai jos:
LISTĂ PIESE DE SCHIMB ŞI ACCESORII
Nr. crt. Denumire piese
1 Profil CD 77/ml
2 Lamela elastic de prindere 190mm/buc
3 Motor acţionare /buc
Prin propunerea sa, ofertantul se va obliga la furnizarea tuturor produselor enumerate cu caracter exemplificativ mai sus în cantităţile care urmează a fi solicitate de către autoritatea contractantă, precum şi la prestarea tuturor lucrărilor de reparaţii necesare.
Ofertantul va preciza în propunerea sa şi tariful în lei/ora de manoperă.
Reparaţiile se vor face în baza unei diagnosticări prealabile gratuite. În baza diagnosticării, ofertantul va întocmi în termen de 3 zile lucrătoare un deviz de calcul al preţului total de realizare a lucrărilor, care se va transmite beneficiarului pentru acceptare. În cazul în care devizul conţine şi alte piese decât cele cuprinse în ofertă, beneficiarul îşi rezervă dreptul de a solicita documente de provenienţă a acestora.
După obţinerea acordului, ofertantul se obligă să asigure furnizarea pieselor şi prestarea lucrărilor în termen de 15 zile lucrătoare.
La finalul prestarii lucrărilor se va întocmi un Proces Verbal de Recepţie semnat de reprezentanţii ambelor părţi.
Personalul prestatorului se obligă să respecte reglementările şi regulamentele interioare ale beneficiarului pe toată durata prezenţei lui la sediul acestuia.
Instruirea din punct de vedere al normelor de prevenire şi stingere a incendiilor (ISU) şi protecţia muncii (SSM) a personalului executant, precum şi supravegherea respectării acestor norme cad în sarcina exclusivă a prestatorului.
Termen de garanţie acordat lucrărilor: minim 24 (douăzeci şi patru) de luni şi va curge de la data semnării procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, sau, dacă este cazul, de la remedierea obiecţiunilor constatate prin procesul verbal de recepţie de la terminarea lucrărilor. Perioada de remediere a defecţiunilor în perioada de garanţie: 3 (trei) zile lucrătoare de la notificare, fără costuri pentru autoritatea contractantă