Feedback
I.D.: 70231716

Comandă furnizare cablu măsură radiofrecvenţă 1 m

Data publicarii
17.06.22 Exista 1.043.423 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
31224200-4
Termenul limita pentru depunere:
22.06.22
Pretul estimativ:
260,00 RON - 260,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini si Sol de oferte cablu.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Produsele care fac obiectul achiziţiei de furnizare, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Pentru nerespectarea obligaţiilor, respectiv prestarea serviciilor cu întârziere şi/sau constatarea în cadrul procesului verbal de recepţie a neconformităţilor serviciilor prestate, prestatorul va datora penalităţi de întârziere de 0,15% din valoarea comenzii, fără TVA,...
Produsele care fac obiectul achiziţiei de furnizare, trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat. Pentru nerespectarea obligaţiilor, respectiv prestarea serviciilor cu întârziere şi/sau constatarea în cadrul procesului verbal de recepţie a neconformităţilor serviciilor prestate, prestatorul va datora penalităţi de întârziere de 0,15% din valoarea comenzii, fără TVA, pe fiecare zi de întârziere în îndeplinirea corespunzătoare a oricărei obligaţii, fără nicio formalitate prealabilă de punere în întârziere. În cazul în care penalităţile nu pot fi deduse din preţ, prestatorul are obligaţia de a le plăti în termen de maxim 10 (zece) zile lucrătoare de la primirea solicitării din partea achizitorului. Prestatorul garantează Achizitorului faptul că serviciile prestate şi/sau rezultatele acestora nu încalcă şi nu vor încălca în vreun fel drepturile vreunei terţe părţi. Propunerea financiară: Preţurile trebuie exprimate în Lei, fără TVA, şi vor include toate costurile ofertantului, directe şi indirecte, legate de încheierea şi executarea contractului. Preţul ofertei va fi exprimat în lei/buc şi preţ total, fără TVA, conform anexei nr. 2. Preţul total convenit pentru îndeplinirea obligaţiilor contractuale va rămâne neschimbat şi nu poate fi modificat pe toatǎ perioada derulǎrii Contractului sau comenzii. Ofertele care nu se încadrează în valoarea estimată vor fi considerate inacceptabile. Valoarea estimată fără TVA – 260,00 lei, defalcată astfel: 65,00 lei/bucată.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparaţii la sediul Oficiului Judeţean Sibiu, 03.10.19
Comandă având ca obiect achiziţia de furnizare 2 buc genţi de aluminiu. 13.04.22
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii cadastrale pentru sediul Oficiului Judeţean Alba. 11.02.22
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii expertize tehnice la sediul O.J. Satu Mare. Procedura este împărţită în 3 (trei) loturi. 12.09.19
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii cadastrale. Procedura este împărţită în 10 (zece) loturi. 24.06.19
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii cadastrale schimbare destinaţie. Procedura este împărţită în 2 (două) loturi 29.04.21
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparaţii la instalaţia de încălzire din dotarea ANCOM DR Cluj, 27.06.19
Contract/Comandă cadru pe bază de solicitare având ca obiect servicii de furnizarea de piese de schimb şi accesorii pentru ATV-ul din parcul auto al DRC, precum şi prestarea de servicii de întreţinere a acestuia. 06.06.19
Contract sau comandă având ca obiect achiziţia de furnizare furnizare produse cleste de sertizare-1 buc şi cleste stripper izolaţii cable-1 buc. 10.07.18
Servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii autovehicule Dacia Duster şi Renault Kadjar din dotarea ANCOM DR Cluj 22.07.22