Serviciile care fac obiectul achiziţiei constau în servicii de verificare, întreţinere şi reparare a hidranţilor interiori la sediul ANCOM – Direcţia Regională Muntenia, în conformitate cu prevederile legale şi cerinţele minime obligatorii prevăzute în prezenta Solicitare de oferte.
Se vor presta 2 servicii de revizii a celor 23 hidranţi interiori şi a întregii instalaţii aferente hidranţilor.
Amplasamentul hidrantilor ...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei constau în servicii de verificare, întreţinere şi reparare a hidranţilor interiori la sediul ANCOM – Direcţia Regională Muntenia, în conformitate cu prevederile legale şi cerinţele minime obligatorii prevăzute în prezenta Solicitare de oferte.
Se vor presta 2 servicii de revizii a celor 23 hidranţi interiori şi a întregii instalaţii aferente hidranţilor.
Amplasamentul hidrantilor este următorul:
Locaţie Bucăţi
SUBSOLUL CLĂDIRII 2
PARTER, LÂNGĂ CENTRALA TERMICĂ 1
PARTER GARAJ 1 1
PARTER GARAJ 2 1
ETAJ 1 - 8 (2/ETAJ, 1 LÂNGĂ LIFT ŞI 1 LÂNGĂ SCARA SPRE ETAJUL SUPERIOR) 16
ETAJ 9 1
ETAJ 10 1
TOTAL 23
NOTĂ: La subsol există şi staţia de pompe şi rezerva intangibilă de apă aferentă hidranţilor.
Instalaţia de pompare este compusă din 3 pompe marca GRUNDFOS din care 2 principale, tip MG 90LA2-24FT115-C2, şi o pompă pilot tip CHV4-80 A-A-CVBE.
Detalierea metodologiei de lucru:
- A. revizii (verificări) generale periodice (2 revizii). Prima revizie va fi efectuată în luna mai 2024, în termen de maxim 10 zile de la notificarea trimisă de beneficiar, iar a doua revizie în luna noiembrie 2024, în maxim 10 zile de la notificarea trimisă de beneficiar;
- B. reparatii (necesare a fi efectuate în urma reviziilor, dacă este cazul).
A. REVIZIA (VERIFICAREA) GENERALĂ PERIODICĂ
• verificarea stării generale a instalaţiei / sistemului.
• verificare grad de coroziune.
• verificarea ajutajelor de refulare.
• verificare capete de conexiune.
• verificarea cutiilor de protecţie.
• verificare la presiune a întregii instalaţii.
• verificarea gradului de uzură a componentelor hidranţilor.
• verificarea stării sistemelor de prindere.
• verificarea manevrabilităţii robineţilor şi starea calitativă a acestora.
• verificarea stării furtunurilor din punct de vedere calitativ.
• verificarea stării de etanşare a elementelor de protecţie (garnituri, racorduri, etc.)
• verificarea dotării cu accesorii.
Prestatorul se obligă să respecte toate normele de securitate şi sănătate în muncă, protecţie civilă şi gestionarea situaţiilor de urgenţă pe timpul desfăşurării activităţii în spaţiile beneficiarului şi să remedieze toate defecţiunile sau pagubele survenite din vina sa, în urma desfăşurării activităţii în aceste spaţii.
B. REPARAŢII (necesare a fi efectuate in urma reviziilor, daca este cazul)
- Prestatorul propune beneficiarului înlocuirea componentelor defecte, dacă este cazul, prin întocmirea unui deviz, în termen de maxim 5 zile de la efectuarea reviziei; Devizul estimativ va cuprinde cheltuielile cu piesele de schimb şi manopera şi va fi supus spre aprobare autorităţii contractante. Ofertantul va asigura piesele necesare reparaţiilor şi eventualelor defecţiuni constatate la instalaţie. Acestea vor fi noi, compatibile cu tipul de instalaţie, certificate/omologate şi vor fi menţionate separat in deviz.
- După obţinerea acordului, ofertantul se obligă să asigure furnizarea pieselor şi prestarea serviciilor de reparaţii in t