Scopul prezentei achiziţii este acela de a achiziţiona servicii de revizie şi reparaţii UPS model ABB Powerscale trifazic de mare capacitate 25 kVA, amplasat la sediul DR Timiş, strada Horia nr. 24, Timişoara, judeţul Timiş, conform cerinţelor din Anexa nr. 1 - Caietul de sarcini la prezenta Solicitare de oferte.
Toate cerinţele şi specificaţiile tehnice sunt detaliate în Caietul de sarcini, anexat prezentei Solicitări d...
Scopul prezentei achiziţii este acela de a achiziţiona servicii de revizie şi reparaţii UPS model ABB Powerscale trifazic de mare capacitate 25 kVA, amplasat la sediul DR Timiş, strada Horia nr. 24, Timişoara, judeţul Timiş, conform cerinţelor din Anexa nr. 1 - Caietul de sarcini la prezenta Solicitare de oferte.
Toate cerinţele şi specificaţiile tehnice sunt detaliate în Caietul de sarcini, anexat prezentei Solicitări de oferte.
Perioada de derulare: începând cu data transmiterii comenzii şi până la data de 31.12.2024.
6. Locul de prestare al serviciilor: Direcţiei Regionale Timiş, strada Horia nr. 24, Timişoara, judeţul Timiş.
7. Modalitatea de prezentare a ofertei: Pentru a fi admişi în cadrul prezentei achiziţii, ofertanţii trebuie să depună următoarele documente:
A. Documente de calificare:
- Ofertantul trebuie să dovedească forma de înregistrare în condiţiile legii, în ţara de rezidenţă, din care să rezulte că sunt legal constituiţi, că sunt în funcţiune şi că au capacitatea de a realiza activităţile care fac obiectul comenzii. În acest sens, va prezenta certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul competent teritorial. Din certificatul constatator/extrasul de registru prezentat trebuie să rezulte:
a) obiectul de activitate al ofertantului; obiectul comenzii trebuie să aibă corespondent în CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;
b) starea ofertantului;
c) persoanele care reprezintă ofertantul în relaţia cu terţii.
Informaţiile cuprinse în acest document, trebuie sa fie reale/actuale la data prezentării.
Notă: Se permite dovedirea capacităţii de exercitare a activităţii profesionale şi prin prezentarea certificatului constatator emis de către ONRC în formă electronică, prin intermediul serviciului online InfoCert, având încorporată, ataşată sau logic asociată semnătura electronică extinsă.
B. Declaraţia reprezentantului legal/împuternicit al ofertantului din care să rezulte că oferta prezentată respectă toate cerinţele/condiţiile precizate în prezenta solicitare de ofertă, conform Anexei nr. 4.
C. Propunerea financiară, care va conţine preţul exprimat în lei, fără TVA. Preţul ofertat trebuie să includă toate costurile Prestatorului, directe şi indirecte, legate de prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei achiziţii şi nu poate fi modificat pe toată perioada derulării comenzii.
Propunerea financiară va fi prezentată în conformitate cu Anexa nr. 2 la prezenta Solicitare de oferte.
Prezentarea propunerii financiare:
1. În Propunerea financiară detaliată, ofertantul va prezenta preţul în lei, fără TVA, pentru revizie, preţul unic, fără TVA, al orei de manoperă şi preţul total, fără TVA, al orelor de manoperă pentru prestarea serviciilor de reparare, determinat luând în considerare un număr maxim de 10 ore de manoperă.