Feedback
I.D.: 56226893

Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de reparare a centralei termice BOSCH Condens, de la sediul Direcţiei Regionale Timiş, Timişoara, Str. Horia nr.24.

Data publicarii
21.04.21 Exista 270.246 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45259300-0
Termenul limita pentru depunere:
26.04.21
Pretul estimativ:
5.852,00 RON - 5.852,00 RON
Documente participare:
  1. Solicitare_de_oferte_serv_reparatie_centrala_termica_Horia_24.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Pompa de încălzire de la centrala termică aflată în dotarea sediului Direcţiei Regionale Timiş,Timişoara, Str. Horia nr.24, este defectă, necesitând astfel înlocuirea acesteia pentru asigurarea desfăşurării activităţilor în condiţii optime. Caracteristici centrală termică : Centrală BOSCH Condens ZBR98-2, 5000 W, putere (kW): 98, boiler BOSCH încălzit în mod indirect SO 200-1, 1 vas de expansiune 50 l pe încălzire, 1 va...
Pompa de încălzire de la centrala termică aflată în dotarea sediului Direcţiei Regionale Timiş,Timişoara, Str. Horia nr.24, este defectă, necesitând astfel înlocuirea acesteia pentru asigurarea desfăşurării activităţilor în condiţii optime. Caracteristici centrală termică : Centrală BOSCH Condens ZBR98-2, 5000 W, putere (kW): 98, boiler BOSCH încălzit în mod indirect SO 200-1, 1 vas de expansiune 50 l pe încălzire, 1 vas expansiune 11 l pe apă caldă menajeră, kit reglare temperatură, circuit de încălzire în pardoseală – situată la sediul DR Timiş din Mun. Timişoara, str. Horia nr. 24; Serviciile de reparare a centralei termice BOSCH Condens, de la sediul Direcţiei Regionale Timiş, Timişoara, Str. Horia nr.24, vor consta în : - Înlocuirea pompei de încălzire; - Reconectarea pompei la modul şi repornirea serviciului de încălzire; Prestatorul va asigura toate accesoriile/materialele şi piesele de schimb necesare prestării serviciilor de reparare a centralei termice. Termenul de prestare al serviciilor: 5 zile lucrătoare de la transmiterea comenzii ferme de către ANCOM. La finalul prestarii serviciilor se va întocmi un Proces Verbal de Recepţie semnat de reprezentanţii ambelor părţi. Personalul prestatorului de servicii se obligă să respecte reglementările şi regulamentele interioare ale beneficiarului pe toată durata prezenţei lui la sediul acestuia. Instruirea din punct de vedere al normelor de prevenire şi stingere a incendiilor (ISU) şi protecţia muncii (SSM) a personalului executant, precum şi supravegherea respectării acestor norme cad în sarcina exclusivă a prestatorului. Perioade de garanţie solicitate Perioada de garanţie minimă solicitată pentru piese de schimb este cea acordată de producător. Pentru serviciile prestate care nu necesită utilizarea unor piese de schimb se va acorda obligatoriu garanţie pentru o perioadă de minim 6 luni. Pentru serviciile prestate care impun utilizarea de piese de schimb se va acorda obligatoriu un termen de garanţie a cărui durată va fi egală cu durata garanţiei acordate pieselor de schimb utilizate. În situaţia în care piesele de schimb nu beneficiază de perioadă de garanţie dată de producător, se va acorda obligatoriu garanţie pentru servicii pentru o perioadă de minim 6 luni. Perioadele de garanţie vor curge de la data semnării fără obiecţiuni a proceselor verbale de recepţie care atestă furnizarea şi montarea pieselor de schimb şi/sau prestarea serviciilor. În perioada de garanţie ofertantul are obligaţia de a asigura remedierea defecţiunilor semnalate fără costuri pentru achizitor în termen de 3 zile lucrătoare de la notificare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract având ca obiect servicii de reparare a centralei de alarmare antiefracţie şi antiincendiu de la sediul Oficiului Judeţean Mehedinţi din Dr. Tr. Severin, str. Iuliu Maniu, nr. 13, bl. 5, sc. 1, et. 8, ap. 31, jud. Mehedinţi 10.03.20
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA). 02.03.23
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA) 02.09.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA). 26.08.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA). 13.09.23
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA). 25.09.23
Contract având ca obiect achiziţia de servicii dezinsectie la sediul DR Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24. 28.06.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA). 20.09.21
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA) 02.09.21
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de revizie şi reparaţie pentru un UPS trifazic de mare capacitate (25kVA) 09.09.21