Feedback
I.D.: 99480425

Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de reparaţii şi întreţinere a uşilor de garaj aflate la sediul ANCOM – Direcţia Regională Muntenia.

Data publicarii
04.07.24 Exista 349.566 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50712000-9
Termenul limita pentru depunere:
11.07.24
Pretul estimativ:
12.280,00 RON - 12.280,00 RON
Documente participare:
  1. Solicitare_de_oferte_serv_reparatii_si_intretinere_usi_garaj_DRM_2024_2 site.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
I. Caracteristici: La sediul DR Muntenia sunt montate 6 uşi de garaj secţionale acţionate electric, tip Gunther Tore, an de fabricaţie 2003, conform tabelului de mai jos: Nr. crt. Cod uşă Greutate 1 01-166931-120-001-001 134 kg 2 01-166931-120-002-001 76 kg 3 01-166931-120-003-001 102 kg 4 01-166931-120-004-001 105 kg 5 01-166931-120-005-001 154 kg 6 01-166931-120-006-001 101 kg II. Cerinţe minime obligatori...
I. Caracteristici: La sediul DR Muntenia sunt montate 6 uşi de garaj secţionale acţionate electric, tip Gunther Tore, an de fabricaţie 2003, conform tabelului de mai jos: Nr. crt. Cod uşă Greutate 1 01-166931-120-001-001 134 kg 2 01-166931-120-002-001 76 kg 3 01-166931-120-003-001 102 kg 4 01-166931-120-004-001 105 kg 5 01-166931-120-005-001 154 kg 6 01-166931-120-006-001 101 kg II. Cerinţe minime obligatorii: Detalierea metodologiei de lucru: Pentru uşile de garaj aflate in dotarea DR Muntenia, ofertantul se obligă să efectueze: - A. revizie generală anuală (in maxim 20 zile de la primirea comenzii) - B. reparaţii (in maxim 10 zile de la obţinerea acordului privind devizul aprobat) A. REVIZIA GENERALĂ trebuie să conţină cel puţin operaţiile menţionate mai jos, care vor fi efectuate pentru fiecare uşă in parte: - verificare suport cablu şi suport rolă - verificare foaie poartă - verificare/strângere balamale - verificare/strângere suport role - verificare/ungere role ghidare - verificare/reglare lanţ Gall - verificare/ungere tester, clichet de blocare - verificare etanşeitate (profil din cauciuc) - verificare/strângere ramă - verificare/indreptare şină de ghidare - verificare/reglare prindere de planşeu - verificare/reglare ansamblu motor - verificare componente electrice/electronice - verificare/reglare/ungere arcuri torsiune - verificare cablu de susţinere - verificare/reglare/strângere deservire manuală. B. REPARAŢII (necesare a fi efectuate in urma verificărilor sau la solicitarea Beneficiarului) - Prestatorul propune beneficiarului înlocuirea componentelor defecte, dacă este cazul. - Prestatorul va asigura piesele necesare reparaţiilor şi eventualelor defecţiuni constatate la instalaţie. Achizitionarea acestor repere se va face prin respectarea pricipiului concurenţial al pieţei. Reprezentatul achizitorului poate accepta reparaţia in condiţiile prezentate in respectivul deviz, o poate refuza sau poate solicita anumite modificări (de exempu: in cazul in care o piesă poate fi achiziţionată de la mai mulţi furnizori, reprezentantul achizitorului poate opta pentru achiziţia piesei de la un anumit furnizor in funcţie de preţul şi calitatea acesteia). - Piesele vor fi noi, compatibile cu tipul de instalaţie, certificate/omologate şi vor fi menţionate separat in deviz. Devizul estimativ care va cuprinde cheltuielile cu piesele de schimb şi manopera, va fi supus spre aprobare autorităţii contractante. - După obţinerea acordului, ofertantul se obligă să asigure furnizarea pieselor şi prestarea serviciilor in termen de maxim 10 zile de la obţinerea acordului. - Pentru reparaţiile necesare a fi efectuate in urma verificărilor, prestatorul va oferta un tarif unic lei/oră de manoperă, preţ ce va cuprinde toate cheltuielile directe şi indirecte. - Dacă este cazul, prestatorul va acorda consultanţă tehnică de specialitate. Serviciile de intreţinere şi raparaţie se vor efectua în conformitate cu prevederile aplicabile din prescripţiile teh
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de reparaţii şi întreţinere a uşilor de garaj aflate la sediul ANCOM – Direcţia Regională Muntenia. 26.06.24
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie/intretinere şi reparatii a usilor de garaj de la sediul DRM, cu sediul în Mun. Bucureşti, Str. Lucian Blaga, Nr. 4, Sector 3, în conformitate cu prevederile legale. 15.05.23
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de revizie/intretinere şi reparatii a usilor de garaj de la sediul DRM, cu sediul în Mun. Bucureşti, Str. Lucian Blaga, Nr. 4, Sector 3, în conformitate cu prevederile legale. 04.04.22
Comanda scrisa va avea ca obiect executarea de catre prestator a serviciilor de revizie la usile de garaj aflate la sediul ANCOM - DRB din str. Lucian Blaga nr. 4, sector 3, Bucuresti. 28.08.17
Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, întreţinere şi reparare a hidranţilor interiori la sediul ANCOM – DRM. 23.04.24
Comanda scrisa va avea ca obiect executarea de catre prestator a serviciilor de revizie si reparatii la usile de garaj aflate la sediul ANCOM - DRB din str. Lucian Blaga nr. 4, sector 3, Bucuresti. 27.07.16
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, intretinere şi reparare a hidrantilor interiori aflati la sediul DRM, cu sediul în Mun. Bucureşti, Str. Lucian Blaga, Nr. 4, Sector 3, în conformitate cu prevederile legale. 25.02.22
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, intretinere si reparare a hidrantilor interiori aflati la sediul ANCOM-DRM din str. Lucian Blaga, nr. , sector 3, în conformitate cu prevederile legale. 06.04.23
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, intretinere şi reparare a hidrantilor interiori aflati la sediul DRB, cu sediul în Mun. Bucureşti, Str. Lucian Blaga, Nr. 4, Sector 3, în conformitate cu prevederile legale. 04.03.19
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de verificare, intretinere şi reparare a hidrantilor interiori aflati la sediul DRM, cu sediul în Mun. Bucureşti, Str. Lucian Blaga, Nr. 4, Sector 3, în conformitate cu prevederile legale. 13.07.21