Prezenta documentatie de atribuire contine cerintele, criteriile, regulile si informatiile necesare pentru a asigura ofertantilor o informare completa, corecta si explicita cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire având ca obiect achizitie de servicii de colectarea separată, transportul separat şi tratarea deşeurilor din localităţile Peştera, Izvoru Mare, Ivrinezu Mare, Ivrinezu Mic şi Veteranu.
Obiect...
Prezenta documentatie de atribuire contine cerintele, criteriile, regulile si informatiile necesare pentru a asigura ofertantilor o informare completa, corecta si explicita cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire având ca obiect achizitie de servicii de colectarea separată, transportul separat şi tratarea deşeurilor din localităţile Peştera, Izvoru Mare, Ivrinezu Mare, Ivrinezu Mic şi Veteranu.
Obiectul contractului ce urmează a fi încheiat îl constituie COLECTAREA DESEURILOR SI TRANSPORTUL ACESTORA din Comuna Pestera, Judetul Constanta.Principalele activitati ce urmeaza a fi prestate de catre delegatar/prestator pe parcursul perioadei de derulare a contractului: Colectarea separata si transportul separat al deseurilor municipale si al deseurilor similare (activitate care se va presta in Localitatile: Pestera, Izvoru Mare, Ivrinezu Mare,Ivrinezu Mic, Veteranu); conform cerintelor stabilite prin Caietul de sarcini.
Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I.3 din fisa de date, respectiv 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Valoarea estimata fara TVA: 110.565,78 lei fara TVA .