Scopul consultării: colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii achiziţiei, organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire pentru serviciile de formare şi conexe în vederea dezvoltării competenţelor digitale a 30.000 de funcţionari publici şi a dezvoltării competenţelor de leadership şi talent management în contextul noilor tehnologii şi al transformărilor digitale pentru 2.500 funcţionari publ...
Scopul consultării: colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii achiziţiei, organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire pentru serviciile de formare şi conexe în vederea dezvoltării competenţelor digitale a 30.000 de funcţionari publici şi a dezvoltării competenţelor de leadership şi talent management în contextul noilor tehnologii şi al transformărilor digitale pentru 2.500 funcţionari publici de conducere, cu condiţia ca utilizarea sau implementarea acestor opinii, sugestii sau recomandări să nu aibă ca efect denaturarea concurenţei şi/sau încălcarea principiilor nediscriminării şi transparenţei.
În conformitate cu Acordul de finanţare privind implementarea reformelor şi/sau investiţiilor finanţate prin Planul naţional de redresare şi rezilienţă nr. 38921/05.04.2022, semnat între Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, în calitate de coordonator naţional pentru Planul naţional de redresare şi rezilienţă şi Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, în calitate de coordonator de reformă şi investiţii pentru Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), Agenţia este responsabilă pentru atingerea ţintei de 32.500 de funcţionari publici care au urmat un curs de formare digitală. Investiţia nr. 16 face parte din Componenta C7 – Transformarea digitală şi include:
• Dezvoltarea competenţelor digitale a 30.000 funcţionari publici (reprezentând aprox. 20% din corpul funcţionarilor publici) - certificare tip ICDL şi specializări TIC (administrator baze de date (SQL, MySQL etc); Administrator de sistem; Analişti de business; Data analist; Programatori pe diverse platforme);
• Dezvoltarea competenţelor de leadership şi talent management în contextul digitalizării pentru 2.500 funcţionari publici de conducere (reprezentând aprox. 25% din funcţionarii publici de conducere la nivel naţional);
• Realizarea unei analize de impact al formării în domeniul TIC asupra activităţilor specifice derulate.
Indicatorii de monitorizare intermediari şi final privind atingerea ţintei nr. 185 sunt următorii:
până la data de 31 decembrie 2023: 8.000 funcţionari publici care au urmat un curs de formare digitală,
până la data de 31 decembrie 2024: 18.000 funcţionari publici care au urmat un curs de formare digitală,
până la data de 31 decembrie 2025: 28.000 funcţionari publici care au urmat un curs de formare digitală,
până la data de 30 iunie 2026: 32.500 funcţionari publici care au urmat un curs de formare digitală.
În vederea consultării pieţii, Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici a pregătit o propunere de specificaţii tehnice aferente achiziţiei de formare şi conexe în vederea dezvoltării competenţelor digitale a 30.000 de funcţionari publici şi a dezvoltării competenţelor de leadership şi talent management în contextul noilor tehnologii şi al transformărilor digitale pentru 2.500 funcţionari publici de conducere pentru îndeplinirea ţintei nr.185, propunere de specificaţii pe care o supune analizei factorilor interesaţi. Subliniem faptul că, propunerea de specificaţii a fost dezvoltată pe baza datelor şi informaţiilor deţinute la acest moment de autoritatea contractantă.
Ataşat prezentului anunţ regăsiţi propunerea de caiet de sarcini aferent serviciilor.
În urma consultării de piaţă ANFP doreşte:
- adaptarea şi finalizarea specificaţiilor tehnice;
- colectarea de informaţii privind necesarul de experţi şi calificările necesare;
- colectarea de informaţii pentru detalierea modulelor de curs mapate pe domenii funcţionale;
- colectarea de informaţii privind modalitatea de alocare a participanţilor din cele opt regiuni de dezvoltare ale ţării la sesiunile de formare, precum şi posibilitatea de derulare simultană a sesiunilor de formare pentru atingerea ţintei şi a indicatorilor intermediari;
- fundamentarea bugetului achiziţiei în funcţie de tipurile de servicii necesare şi de preţurile existente pe piaţă pentru acestea precum şi colectarea informaţiilor necesare elaborării strategiei de contractare prin valorificarea sugestiilor, opiniilor şi recomandărilor relevante primite.
Având în vedere cele de mai sus, în vederea asigurării tratamentului egal, transparenţei şi liberului acces la informaţie, concurenţei loiale, nediscriminării, pentru pregătirea achiziţiei din punct de vedere tehnic si financiar prin prezentarea de soluţii fezabile, prin raportare la obiectul contractului de achiziţie publică, ANFP organizează întâlniri individuale/comune pentru persoanele/organizaţiile interesate, în temeiul art. 19 alin.(4) din HG nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.
Modalitatea de desfăşurare:
Perioada în care se desfăşoară procesul de consultare: 24.11.2022-09.12.2022.
Întâlnirilor individuale sunt programate a fi realizate în perioada 28.11- 08.12.2022.
Întâlnirile se vor realiza online, în format web, iar participanţii interesaţi vor primi pe mail datele de logare cu indicarea zilei şi a intervalului orar de desfăşurare a întâlnirii.
La solicitarea expresă a operatorilor interesaţi întâlnirile se pot organiza şi în format fizic în condiţiile încadrării în perioada programată pentru întâlnirile individuale.
Data şi intervalul orar pentru fiecare dintre operatorii interesaţi se vor stabili, de comun acord, conform solicitărilor primite anterior perioadei programate.
În acest sens se va transmite o solicitare de participare la adresele de email: elena.constantinescu@anfp.gov.ro, Telefon de contact: 0374.112.701/ carmen.balanescu@anfp.gov.ro, Telefon de contact: 0374.112.820 / ana.ghinet@anfp.gov.ro, Telefon de contact: 0374.112.838.
Întâlnirea comună cu toţi operatorii interesaţi este programată în data de 09.12.2022.
Transmiterea opiniilor, propunerilor, sugestiilor, recomandărilor ca urmare a analizării specificaţiilor tehnice puse la dispoziţie, a participării la consultărilor individuale/comune, se face în scris, pe adresele de email specificate mai sus, până la data 15.12.2022.
Informaţiile cu privire la rezultatul consultării vor fi publicate pe www.e-licitatie.ro.
Termenul până la care se pot transmite propunerile persoanelor interesate în cadrul procesului de consultare este: 15 decembrie 2022.