Feedback
I.D.: 77496756

Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii achiziţiei, organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire pentru serviciile de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Sistemului eANFP

Data publicarii
19.01.23 Exista 748.666 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72230000-6 72000000-5 80500000-9 30213300-8 30213100-6 30232110-8 30216110-0 48000000-8 72252000-6
Termenul limita pentru depunere:
31.01.23
 
 
Documente participare:
  1. CS PNRR eANFP consultare publica.pdf
  2. Anexa- Manual de utilizare MigBook.pdf
  3. Anexa - Manual de utilizare Portal.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul consultării: colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii achiziţiei, organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire pentru serviciile de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Sistemului eANFP, cu condiţia ca utilizarea sau implementarea acestor opinii, sugestii sau recomandări să nu aibă ca efect denaturarea concurenţei şi/sau încălcarea prin...
Scopul consultării: colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii achiziţiei, organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire pentru serviciile de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Sistemului eANFP, cu condiţia ca utilizarea sau implementarea acestor opinii, sugestii sau recomandări să nu aibă ca efect denaturarea concurenţei şi/sau încălcarea principiilor nediscriminării şi transparenţei. În conformitate cu Acordul de finanţare privind implementarea reformelor şi/sau investiţiilor finanţate prin Planul naţional de redresare şi rezilienţă nr. 38921/05.04.2022, semnat între Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, în calitate de coordonator naţional pentru Planul naţional de redresare şi rezilienţă şi Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, în calitate de coordonator de reformă şi investiţii pentru Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), Agenţia este responsabilă pentru implementarea reformelor şi investiţiilor pentru Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR) - Componenta 7 Transformarea digitală, Investiţia 10 Transformarea digitală în managementul funcţiei publice - jalon nr. 177 "S-au instituit şi sunt operaţionale platforme interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală" (E-ANFP). E-ANFP va fi un instrument de evidenţă şi management integrat care va fi gestionat de către ANFP, reprezentând actualizarea/dezvoltarea progresivă a sistemelor informatice existente la nivelul Agenţiei cu privire la managementul carierei funcţionarilor publici de la nivelul administraţiei publice centrale, teritoriale şi locale. E-ANFP vizează transformarea digitală a serviciilor oferite de ANFP beneficiarilor interni şi externi, prin crearea unei platforme interactive şi colaborative de gestiune standardizată şi unificată a funcţionarilor publici (nivel central, teritorial, local) pentru toate procesele aferente parcursului de carieră şi pentru interconectarea cu instituţiile colaboratoare, prin extinderea/dezvoltarea sistemelor existente şi asigurarea interoperabilităţii cu alte registre naţionale şi europene. Sistemul informatic va cuprinde toate procesele de la on-boarding-recrutare până la evaluare, promovare, ieşirea din sistemul public, având la bază modelul cadrelor de competenţă şi fişe de post standardizate, devenind o platformă de gestiune a funcţionarilor publici (nivel central, teritorial, local) pentru toate procesele aferente parcursului de carieră. Prin E-ANFP se urmăreşte alinierea Agenţiei la dezideratele unei administraţii inteligente care să aibă în vedere îndeplinirea atribuţiilor prin sisteme inovative care să ofere servicii de calitate sigure şi rapide, de tipul: - Arhitectură Business Intelligence pentru ANFP (management funcţie publică/angajaţi administraţia publică dosar profesional, cazier administrativ) - soluţii pentru procesele de HR pentru administraţia publică centrală, work force planning, talent management, etc). - Asistenţi RPA (Robotic Process Automation) ce vor asista beneficiarii interni şi externi (persoane fizice şi structurile de RU) prin oferirea de asistenţă directă în gestiunea carierei, verificarea diplomelor/certificărilor, generarea de mesaje predefinite, prioritizarea solicitărilor şi direcţionarea acestora către Call center/operator/Info center după caz, formulare inteligente, consolidarea proceselor de management gen SCIM, SMC şi management de proiect, elaborarea raportărilor majore ale Agenţiei (acordare asistenţă şi suport destinat cetăţenilor, funcţionarilor publici şi instituţiilor publice). În vederea consultării pieţii, Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici a pregătit o propunere de specificaţii tehnice aferente achiziţiei de servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Sistemului eANFP, propunere de specificaţii pe care o supune analizei factorilor interesaţi. Subliniem faptul că, propunerea de specificaţii a fost dezvoltată pe baza datelor şi informaţiilor deţinute la acest moment de autoritatea contractantă. Ataşat prezentului anunţ regăsiţi propunerea de caiet de sarcini aferent serviciilor. În urma consultării de piaţă ANFP doreşte: - adaptarea şi finalizarea specificaţiilor tehnice; - colectarea de informaţii privind necesarul de experţi şi calificările necesare; - fundamentarea bugetului achiziţiei în funcţie de tipurile de servicii necesare şi de preţurile existente pe piaţă pentru acestea precum şi colectarea informaţiilor necesare elaborării strategiei de contractare prin valorificarea sugestiilor, opiniilor şi recomandărilor relevante primite. Având în vedere cele de mai sus, în vederea asigurării tratamentului egal, transparenţei şi liberului acces la informaţie, concurenţei loiale, nediscriminării, pentru pregătirea achiziţiei din punct de vedere tehnic si financiar prin prezentarea de soluţii fezabile, prin raportare la obiectul contractului de achiziţie publică, ANFP organizează întâlniri individuale/comune pentru persoanele/organizaţiile interesate, în temeiul art. 19 alin.(4) din HG nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare. Modalitatea de desfăşurare: Perioada în care se desfăşoară procesul de consultare: 19-31.01.2023. Întâlnirilor individuale sunt programate după principiul primul venit, primul servit, şi vor avea loc în perioada 25-26.01.2023, în sesiuni de cca.45 de minute, astfel: 25.01.2023 (9:00 - 9:45, 10:00 - 10:45, 11:00 – 11:45 ), 26.01.2023 (9:00 - 9:45, 10:00 - 10:45, 11:00 – 11:45, 12:00 – 12:45) Întâlnirile se vor realiza online, în format web, iar participanţii interesaţi vor primi pe mail datele de logare cu indicarea zilei şi a intervalului orar de desfăşurare a întâlnirii. Data şi intervalul orar pentru fiecare dintre operatorii interesaţi se vor stabili, de comun acord, conform solicitărilor primite anterior perioadei programate. În acest sens se va transmite o solicitare de participare la adresele de email: elena.constantinescu@anfp.gov.ro, Telefon de contact: 0374.112.701/ stefan.maria@anfp.gov.ro, Telefon de contact: 0374.112.811 / ana.ghinet@anfp.gov.ro, Telefon de contact: 0374.112.838. Întâlnirea comună online cu toţi operatorii interesaţi este programată în data de 27.01.2023 ora 10:00. Transmiterea opiniilor, propunerilor, sugestiilor, recomandărilor ca urmare a analizării specificaţiilor tehnice puse la dispoziţie, a participării la consultărilor individuale/comune, se face în scris, pe adresele de email specificate mai sus, până la data 31.01.2023. Informaţiile cu privire la rezultatul consultării vor fi publicate pe www.e-licitatie.ro. Termenul până la care se pot transmite propunerile persoanelor interesate, în scris, în cadrul procesului de consultare este data de: 31.01.2023 ora 16:00.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii achiziţiei, organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire pentru serviciile de formare şi conexe în vederea dezvoltării competenţelor digitalea 32.500 de funcţionari publici 15.12.22
Colectarea de recomandări în vederea pregătirii achiziţiei, organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire pentru serviciile de consultanţă şi dezvoltare a sistemului de concurs naţional, de elaborare a procedurilor metodologice şi a instrumentelor de organizare a Concursului National 07.11.22
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de consultanţă pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 23.05.23
Colectarea de informaţii necesare pregătirii şi derulării procesului de achiziţii aferent serviciilor de organizare module de formare şi a serviciilor de formare profesională in cadrul proiectului 2.018, cod SMIS 161963. 26.06.24
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii "Servicii de consultanţă în vederea elaborării de studii/analize şi proiecte de acte normative şi acordarea de suport în vederea implementării jalonului 418 şi a jalonului 419 din PNRR." 13.02.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 05.07.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii servicii de organizare evenimente, informare, promovare, publicitate şi conexe care se vor derula în implementarea jaloanelor 177,185, 416, 417, 418, 419 - PNRR 22.05.23
Obiectul consultării îl constituie stabilirea unei estimări corecte privind achiziţia publică de servicii pentru dezvoltarea şi implementarea unor astfel de soluţii informatice. 13.07.20
Estimarea costului achiziţiei publice de servicii pentru dezvoltarea şi implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului plătit din fonduri publice prin proiectul “Transparenţă şi competenţă în sectorul public". 28.07.20
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 30.08.21