Feedback
I.D.: 98798019

Colectarea de informaţii necesare pregătirii şi derulării procesului de achiziţii aferent serviciilor de organizare module de formare şi a serviciilor de formare profesională in cadrul proiectului 2.018, cod SMIS 161963.

Data publicarii
18.06.24 Exista 1.028.963 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55110000-4 55520000-1 55130000-0 63000000-9 79951000-5 80530000-8 79820000-8
Termenul limita pentru depunere:
26.06.24
 
 
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini pentru consultare piata.docx
Locul realizarii:
Bucureşti, Sibiu, Braşov
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici este în etapa de planificare/pregătire a procesului de achiziţie publică pentru atribuirea contractului/contractelor de servicii de organizare module de formare şi servicii de formare profesională în cadrul proiectului "Instruire orizontală pentru personalul din sistemul de coordonare, gestionare şi control", cod proiect 2.018, cod SMIS 161963. Obiectivul general al proiectul...
Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici este în etapa de planificare/pregătire a procesului de achiziţie publică pentru atribuirea contractului/contractelor de servicii de organizare module de formare şi servicii de formare profesională în cadrul proiectului "Instruire orizontală pentru personalul din sistemul de coordonare, gestionare şi control", cod proiect 2.018, cod SMIS 161963. Obiectivul general al proiectului îl reprezintă dezvoltarea continuă a competenţelor personalului din sistemul de coordonare, gestionare şi control în vederea gestionării şi implementării proiectelor cu finanţare europeană în condiţii de eficienţă, eficacitate şi conformitate. Proiectul se adresează unui grup ţintă constituit din 500 de persoane din cadrul structurilor de coordonare, gestionare şi control al fondurilor europene, respectiv Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene - structurile orizontale, AM PAT, AM Sănătate, AM Dezvoltare Durabilă, AM Creştere Inteligentă, Digitalizare şi Instrumente Financiare, Curtea de Conturi - Autoritatea de Audit, Ministerul Finanţelor - Autoritatea de Certificare şi Plată. Perioada de implementare a proiectului este estimată pentru 24 de luni, respectiv de la data 01.02.2024 şi până la 31.01.2026. Perioada de derulare a sesiunilor de formare este estimată a fi noiembrie 2024 –decembrie 2025. Procesul de consultare a pieţei se organizează pentru a obţine o înţelegere suplimentară în ceea ce priveşte piaţa relevantă a obiectului contractului, numărul şi capacitatea operatorilor economici eligibili, folosirea cunoştinţelor şi a experienţei operatorilor economici care acţionează pe piaţa relevantă pentru a îmbunătăţi Documentaţia de atribuire, precum şi pentru colectarea informaţiilor necesare elaborării strategiei de contractare prin valorificarea sugestiilor, opiniilor şi recomandărilor relevante primite. Cu această ocazie se realizează şi informarea operatorilor economici cu privire la această achiziţie a Autorităţii Contractante.Ca urmare a consultării pieţei, Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici urmăreşte să utilizeze informaţiile obţinute la elaborarea unei documentaţii de atribuire în mod corect şi complet şi în fundamentarea deciziilor privind elementele principale ale unui exerciţiu competitiv, cum ar fi (dar fără a se limita la): valoarea estimată, condiţiile de calificare, clauzele contractuale privind revizuirea contractului etc, cu respectarea prevederilor legislaţiei în domeniul achiziţiilor publice, în special pentru a nu denatura concurenţa în cadrul viitoarei proceduri de atribuire şi pentru a nu încălca principiile nediscriminării şi transparenţei. Astfel, Autoritatea Contractantă urmăreşte adaptarea şi finalizarea specificaţiilor tehnice, colectarea de informaţii privind necesarul de experţi şi calificările necesare, fundamentarea bugetului achiziţiei în funcţie de tipurile de servicii necesare şi de preţurile existente pe piaţă pentru acestea, soluţii contractuale pentru satisfacerea nevoii Autorităţii Contractante. Autoritatea Contractantă se aşteaptă să participe în cadrul consultării pieţei persoanele/organizaţiile din piaţa de profil relevantă în raport cu obiectul contractului..Informaţiile oferite de către persoanele/organizaţiile respondente/participante la întâlnirile de consultare nu le vor aduce avantaje sau dezavantaje acestora în perspectiva derulării procedurii de atribuire asociate acestei consultări a pieţei. Răspunsurile sau participarea operatorilor economici la această consultare a pieţei nu vor constitui în nici un caz un motiv de excludere în cadrul viitoarei proceduri de atribuire. Această consultare a pieţei nu are ca scop selectarea unui anumit ofertant pentru viitoarea procedură de atribuire. Această consultare a pieţei precede procedura de atribuire din care face parte şi nu se substituie procesului de selecţie. Respondenţii/participanţii nu vor depune cereri de participare sau oferte ca răspuns la această consultare a pieţei. Participarea la această consultare a pieţei este pur voluntară. Autoritatea Contractantă nu va acorda compensaţii financiare pentru participanţii la consultarea pieţei şi nici nu va rambursa cheltuielile efectuate cu ocazia participării în cadrul acesteia. Informaţiile primite de către Autoritatea Contractantă în cursul consultărilor pieţei vor fi utilizate în planificarea şi desfăşurarea viitoarei proceduri de achiziţii, cu respectarea prevederilor legislaţiei în domeniul achiziţiilor publice, în special pentru a nu denatura concurenţa în cadrul viitoarei proceduri de atribuire şi pentru a nu încălca principiile nediscriminării şi transparenţei. Pe parcursul procesului de consultare, Autoritatea Contractantă va lua toate măsurile necesare pentru a păstra confidenţialitatea informaţiilor declarate de către participanţii la consultare ca fiind confidenţiale, clasificate sau protejate de un drept de proprietate intelectuală. Nicio informaţie în legătură cu acest proces de consultare sau orice comunicare realizată între Autoritatea Contractantă şi orice persoană/organizaţie în legătură cu această consultare a pieţei nu poate fi invocată ca făcând parte dintr-un contract, acord sau orice altă formă similară. Perioada în care se desfăşoară procesul de consultare: 19 -28.06.2024. Pe parcursul procesului de consultarea pieţei vor avea loc întâlniri individuale şi o întâlnire comună. Întâlnirile individuale vor fi programate după principiul primul venit, primul servit şi vor avea loc în perioada 20 -21.06.2024. 20.06.2024 10:00 - 10:45 11.00 -11.45 12.00 – 12.45 21.06.2024 10:00 - 10:45 11.00 -11.45 12.00 – 12.45 Data limită a consultării este: 28.06.2023 Întâlnirile se vor realiza online, în format web, iar participanţii interesaţi vor primi pe mail datele de logare cu indicarea zilei şi a intervalului orar de desfăşurare a întâlnirii. Data şi intervalul orar pentru întâlnirea cu fiecare dintre operatorii interesaţi se vor stabili, de comun acord, conform solicitărilor primite. Solicitările de participare din partea operatorilor economici interesaţi se vor transmite până la data de: 19.06.2024 ora 16:00 la adresele de email: viorica.miraute@anfp.gov.ro, nicoleta.cotiga@anfp.gov.ro, carmen.balanescu@anfp.gov.ro, telefon de contact: 0374.112.701, 0374.112.838,. Întâlnirea comună online cu toţi operatorii interesaţi este programată în data de 25.06.2024, ora 10:00. Transmiterea opiniilor, propunerilor, sugestiilor, recomandărilor ca urmare a analizării documentelor puse la dispoziţie, a participării la consultărilor individuale/comune, se face în scris, pe adresele de email specificate mai sus, până la data limită de transmitere a propunerilor, respectiv 26.06.2024. Informaţiile cu privire la rezultatul consultării vor fi publicate în SEAP la secţiunea Anunţuri – Consultarea pieţei. Pentru derularea acestui proces, Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici a pregătit o propunere de Caiet de sarcini dezvoltat pe baza datelor şi informaţiilor deţinute la acest moment de autoritatea contractantă, pe care o supune analizei factorilor interesaţi. Ataşat prezentului anunţ, regăsiţi propunerea de Caiet de sarcini aferent serviciilor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii "Servicii de consultanţă în vederea elaborării de studii/analize şi proiecte de acte normative şi acordarea de suport în vederea implementării jalonului 418 şi a jalonului 419 din PNRR." 13.02.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de consultanţă pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 23.05.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 05.07.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii servicii de organizare evenimente, informare, promovare, publicitate şi conexe care se vor derula în implementarea jaloanelor 177,185, 416, 417, 418, 419 - PNRR 22.05.23
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii achiziţiei, organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire pentru serviciile de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Sistemului eANFP 31.01.23
DRP este în etapa de planificare/pregătire a procesului de achiziţie publică pentru atribuirea contractului de servicii de transport intern şi internaţional de persoane cu autocarul în vederea elaborării documentaţiei de atribuire pentru programul de Tabere ARC 12.02.24
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii achiziţiei, organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire pentru serviciile de formare şi conexe în vederea dezvoltării competenţelor digitalea 32.500 de funcţionari publici 15.12.22
Colectarea de recomandări în vederea pregătirii achiziţiei, organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire pentru serviciile de consultanţă şi dezvoltare a sistemului de concurs naţional, de elaborare a procedurilor metodologice şi a instrumentelor de organizare a Concursului National 07.11.22
PROIECT – TEMA DE PROIECTARE pentru realizarea obiectivului de investiţii "Sediu nou pentru Spitalul de Urgenţă al M.A.I. "Prof. Dr. Dimitrie Gerota" în incinta imobilului situat în şoseaua Privighetorilor nr.1A, sector 1, municipiul Bucureşti 19.03.21
SISTEM DE PLANIFICARE A RESURSELOR INTREPRINDERII (SPRI) 07.07.23