Feedback
I.D.: 67726044

COLECTAREA DE DATE PRIVIND PARITATEA PUTERII DE CUMPARARE 2022-MODULUL CONSTRUCTII 2022

Data publicarii
31.03.22 Exista 682.414 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79330000-6
Pretul estimativ:
35.500,00 RON - 35.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
“Servicii în vederea realizării unei anchete de colectare a preţurilor medii anuale pentru 7 obiective de construcţii din cadrul modulului “Construcţii 2022”, în conformitate cu contractul de grant nr. 101051621-2021/RO/PPP - Colectarea de date privind paritatea puterii de cumpărare 2022 , încheiat între Institutul Naţional de Statistică (INS) ṣi Biroul de Statistică al Comunităţilor Europene (Eurostat)”, cod CPV: 79330000-...
“Servicii în vederea realizării unei anchete de colectare a preţurilor medii anuale pentru 7 obiective de construcţii din cadrul modulului “Construcţii 2022”, în conformitate cu contractul de grant nr. 101051621-2021/RO/PPP - Colectarea de date privind paritatea puterii de cumpărare 2022 , încheiat între Institutul Naţional de Statistică (INS) ṣi Biroul de Statistică al Comunităţilor Europene (Eurostat)”, cod CPV: 79330000-6 – Servicii statistice (Rev. 2), conf. cerinţele caietului de sarcini nr. 34618/A.C./10.01.2022, anexat. Prestarea se va desfasura in doua etape distincte,astfel:1. predarea devizelor de cheltuieli pentru cele7 obiective de constructii, a raportului standard intermediar(cap.1 si cap.3),pentru ancheta Constructii 2022in lb.engleza si a raportului de activitate in limba romana , pe CD/stick si suport hartie pana la data de 20.06.2022.; 2. Predarea raportului standard final al anchetei(cap.3) in lb. engleza, pe CD si stick si hartie, pana la data de 21.02.2023. Acceptarea achizitiei prezente de prestator implica insusirea specificatiilor tehnico-calitative ale caietului de sarcini atasat. In vederea prestarii serviciilor sus-mentionate se achizitioneaza 71 zile a 8ore/zi/1 persoana, reprezentand un total de 568 de ore(8*71=568), la tariful orar ofertat de 62.5 lei/ora de prestatie fara TVA, reprezentand valoarea totala de 35500 lei fara TVA- pentru 71 zile/8ore zi/1 persoana(568 ore=8*71 zile). Achizitia va fi insotita de un contract de servicii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu