Feedback
I.D.: 78673365

COLECTAREA DE DATE PRIVIND PARITATEA PUTERII DE CUMPĂRARE 2023 - MODULUL CONSTRUCŢII 2023

Data publicarii
13.02.23 Exista 150.268 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79330000-6
Pretul estimativ:
46.000,00 RON - 46.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
”Servicii statistice în vederea realizării unei anchete de colectare a preţurilor medii anuale pentru 7 obiective de construcţii din cadrul modulului “Construcţii 2023”, în conformitate cu contractul de grant nr. 101092772 -2022/RO/PPP -“Colectarea de date privind paritatea puterii de cumpărare 2023” încheiat între Institutul Naţional de Statistică (INS) ṣi Biroul de Statistică al Comunităţilor Europene (Eurostat)”, cod CPV...
”Servicii statistice în vederea realizării unei anchete de colectare a preţurilor medii anuale pentru 7 obiective de construcţii din cadrul modulului “Construcţii 2023”, în conformitate cu contractul de grant nr. 101092772 -2022/RO/PPP -“Colectarea de date privind paritatea puterii de cumpărare 2023” încheiat între Institutul Naţional de Statistică (INS) ṣi Biroul de Statistică al Comunităţilor Europene (Eurostat)”, cod CPV: 79330000-6 – Servicii statistice (Rev. 2), conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 39535/09.12.2022, anexat. Prestarea se va desfăşura in două etape distincte, astfel: 1. Predarea devizelor de cheltuieli pentru cele 7 obiective de constructii, a raportului standard intermediar (cap.1 si cap.3), pentru ancheta Construcţii 2023 in lb. engleză, pe CD/stick şi suport hârtie până la data de 21.07.2023; 2. Predarea raportului standard final al anchetei (cap.3) in lb. engleză, pe CD şi stick şi hârtie, până la data de 22.02.2024. Acceptarea achiziţiei prezente de către prestator implică insuşirea specificaţiilor tehnico-calitative ale caietului de sarcini ataşat. În vederea prestării serviciilor sus-menţionate se achiziţionează 92 zile a 8 ore/zi/1 persoană, reprezentând un total de 736 de ore (8*92=736), la tariful orar ofertat de 62,5 lei/oră de prestaţie fără TVA, reprezentând valoarea totală de 46.000,00 lei fără TVA- pentru 92 zile/8ore zi/1 persoană (736 ore=8 ore/zi*92 zile). Achiziţia va fi insoţită de un contract de servicii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu