Durata totală a contractului (proiectare și execuție) este de 12 luni, defalcate astfel: - durata efectivă de realizare a
serviciilor de proiectare este de 3 luni conform etapelor I.1, I.2, I.3,I4, I.5 si I6 , de la data începerii serviciilor de
proiectare menționată în Ordinul de începere a serviciilor de proiectare; - durata execuție lucrări este de 9 luni de la data
începerii execuției lucrărilor mențio...
Durata totală a contractului (proiectare și execuție) este de 12 luni, defalcate astfel: - durata efectivă de realizare a
serviciilor de proiectare este de 3 luni conform etapelor I.1, I.2, I.3,I4, I.5 si I6 , de la data începerii serviciilor de
proiectare menționată în Ordinul de începere a serviciilor de proiectare; - durata execuție lucrări este de 9 luni de la data
începerii execuției lucrărilor menționată în Ordinul de începere a execuției lucrărilor. Prin acest contract se vor achiziționa
servicii şi lucrări (întocmire proiect tehnic de execuție cu detalii de execuție (P.Th.+D.D.E.), documentații tehnice pentru
obținerea avizelor și autorizațiilor, inclusiv obținerea acestora, documentație tehnică pentru obținerea autorizației de construire
(D.T.A.C.), documentație tehnică pentru demolare (D.T.A.D.), documentație tehnică pentru organizarea execuției lucrărilor
(D.T.O.E.), elaborare certificat de performanță energetică, verificare tehnică a documentațiilor tehnice inclusiv avizarea
documentației tehnice proiect tehnic de execuție și detalii de execuție (P.Th.+D.D.E.) de către elaboratorul expertizelor
tehnice , execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada derulării contractului a căror valoare
estimată este 27,839,500.82 lei fără T.V.A., defalcată astfel: 2023-I-888 Mihail Kogalniceanu - 800,841.16 lei ( proiectare)
- 374,882.90 lei ( asistență tehnică din partea proiectantului) - 26,068,737.03 lei ( execuție lucrări) - 595,039.74 lei (organizare
de șantier) Cheltuielile diverse și neprevăzute aferente 2023-I-888 Mihail Kogalniceanu (10%) sunt în valoare de 2,718,815.37
lei fără TVA, nu sunt incluse în valoarea estimată și nu vor fi ofertate. Autoritatea contractantă va comunica tuturor operatorilor
economici răspunsurile la întrebările de clarificare primite – însoțite de întrebările aferente – luând măsuri pentru a nu
dezvălui identitatea celui care a solicitat clarificările respective, prin publicarea acestora pe site-ul www.e-licitatie.ro
- SEAP - în cadrul anunțului de participare aferent prezentei proceduri în secţiunea „Documentaţii şi clarificări”. Termenul
limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in
legatura cu documentatia de atribuire este de 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In masura in care solicitarile
de clarificari sau informatiile suplimentare au fost adresate de catre operatorii economici in termenul prevazut in anuntul
de participare, autoritatea contractanta va raspunde acestor solicitari in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a
ofertelor.