Durata totală a contractului:Contractul intră în vigoare la data semnării de către ambele părți și începe de la data menționată
în ordinul de începere derulare pentru etapa de proiectare.Durata totală a serviciilor de proiectare este de 36 de luni, defalcate
astfel: durata efectivă de realizare a serviciilor de proiectare este de 4 luni de la data menționată în Ordinul de începere
a serviciilor de proiecta...
Durata totală a contractului:Contractul intră în vigoare la data semnării de către ambele părți și începe de la data menționată
în ordinul de începere derulare pentru etapa de proiectare.Durata totală a serviciilor de proiectare este de 36 de luni, defalcate
astfel: durata efectivă de realizare a serviciilor de proiectare este de 4 luni de la data menționată în Ordinul de începere
a serviciilor de proiectare, conform activităților menționate la punctul 2, Etapa I; acordarea asistenței tehnice pe parcursul
derulării lucrărilor proiectate, respectiv 32 luni (achiziția contractului de lucrări va face obiectul altei proceduri), de
la data începerii lucrărilor, menționată în ordinul de începere a lucrărilor și până la data aprobării procesului- verbal
de recepție la terminarea lucrărilor fără obiecțiuni sau data procesului-verbal de stingere a eventualelor obiecțiuni; Termen
de finalizare a serviciilor de proiectare: data aprobării procesului verbal de recepție a documentației tehnice, faza P.Th.
+D.D.E, conform etapelor descrise. Termen de finalizare a serviciilor de asistență tehnică: data aprobării procesului verbal
de recepție la terminarea lucrărilor fără obiecțiuni sau data procesului verbal de stingere a eventualelor obiecțiuni. Autoritatea
contractantă va comunica tuturor operatorilor economici răspunsurile la întrebările de clarificare primite – însoțite de întrebările
aferente – luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea celui care a solicitat clarificările respective, prin publicarea
acestora pe site-ul www.e-licitatie.ro - SEAP - în cadrul anunțului de participare aferent prezentei proceduri în secţiunea
„Documentaţii şi clarificări”. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor
suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor. Se vor achizitiona: întocmire proiect
tehnic de execuție cu detalii de execuție (P.Th.+D.D.E.), documentații tehnice pentru obținerea avizelor și autorizațiilor,
inclusiv obținerea acestora, documentație tehnică pentru obținerea autorizației de construire (D.T.A.C), documentație tehnică
pentru organizarea execuției lucrărilor (D.T.O.E), elaborare certificate de performanță energetică, verificare tehnică a documentațiilor
tehnice și asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada derulării contractului. Valoare contract fara T.V.A. :
819.257,89 lei, defalcata astfel: 1) CONSOLIDARE : 2021-C-2879– 78.036,00 lei fara TVA (proiectare ) ; 19.509,00lei (asistenta
tehnica din partea priectantului) – TOTAL CONSOLIDARE : 2021-C-2879: 97.545,00 lei fara TVA; Cheltuielile diverse și neprevăzute
aferente 2021-C-2879 (20%) sunt în valoare de 19.509,00 lei fără TVA, nu sunt incluse în valoarea estimată și nu vor fi ofertate.2)
INVESTITIE: 2021-I-2879–; 577.370,31 lei fara TVA (proiectare); 144.342,58 lei fara TVA (asistenta tehnica din partea priectantului)
– TOTAL INVESTITIE 2021-I-2879: 721.712,89 lei fara TVA; Cheltuielile diverse și neprevăzute aferente 2021-I-2879 (10%) sunt
în valoare de 72.171,29 lei fără TVA, nu sunt incluse în valoarea estimată și nu vor fi ofertate.