Durata totală a contractului:Contractul intră în vigoare la data semnării de către ambele părţi şi începe de la data menţionată în ordinul de începere derulare pentru etapa de proiectare.Durata totală a serviciilor de proiectare este de 20 de luni, defalcate astfel: durata efectivă de realizare a serviciilor de proiectare este de 4 luni de la data menţionată în Ordinul de începere a serviciilor de proiectare, conform activi...
Durata totală a contractului:Contractul intră în vigoare la data semnării de către ambele părţi şi începe de la data menţionată în ordinul de începere derulare pentru etapa de proiectare.Durata totală a serviciilor de proiectare este de 20 de luni, defalcate astfel: durata efectivă de realizare a serviciilor de proiectare este de 4 luni de la data menţionată în Ordinul de începere a serviciilor de proiectare, conform activităţilor menţionate la punctul 2, Etapa I; acordarea asistenţei tehnice pe parcursul derulării lucrărilor proiectate, respectiv 16 luni (achiziţia contractului de lucrări va face obiectul altei proceduri), de la data începerii lucrărilor, menţionată în ordinul de începere a lucrărilor şi până la data aprobării procesului- verbal de recepţie la terminarea lucrărilor fără obiecţiuni sau data procesului-verbal de stingere a eventualelor obiecţiuni; Termen de finalizare a serviciilor de proiectare: data aprobării procesului verbal de recepţie a documentaţiei tehnice, faza P.Th. +D.D.E, conform etapelor descrise. Termen de finalizare a serviciilor de asistenţă tehnică: data aprobării procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor fără obiecţiuni sau data procesului verbal de stingere a eventualelor obiecţiuni. Autoritatea contractantă va comunica tuturor operatorilor economici răspunsurile la întrebările de clarificare primite – însoţite de întrebările aferente – luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea celui care a solicitat clarificările respective, prin publicarea acestora pe site-ul www.e-licitatie.ro - SEAP - în cadrul anunţului de participare aferent prezentei proceduri în secţiunea "Documentaţii şi clarificări". Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor. Se vor achizitiona: întocmire proiect tehnic de execuţie cu detalii de execuţie (P.Th.+D.D.E.), documentaţii tehnice pentru obţinerea avizelor şi autorizaţiilor, inclusiv obţinerea acestora, documentaţie tehnică pentru obţinerea autorizaţiei de construire (D.T.A.C), documentaţie tehnică pentru organizarea execuţiei lucrărilor (D.T.O.E), elaborare certificate de performanţă energetică, verificare tehnică a documentaţiilor tehnice şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada derulării contractului. Valoare contract fara T.V.A. 212.000,00 lei fara TVA defalcata astfel; 1) CONSOLIDARE :2020-C-2579 Schitu – 91.000,00 lei fara TVA (proiectare ) ; 10.500,00 lei (asistenta tehnica din partea priectantului) – TOTAL CONSOLIDARE :2020-C-2579 Schitu : 101.500,00 lei fara TVA; Cheltuielile diverse şi neprevăzute aferente 2020–C – 2579 Schitu (20%) sunt în valoare de 20.300,000 lei fără TVA, nu sunt incluse în valoarea estimată şi nu vor fi ofertate. 2) INVESTITIE: 2020-I-2579 Schitu – 5.000 lei fara TVA (certificat de performanta energetica audit energetic); 95.000,00 lei fara TVA (proiectare); 10.500,00 lei fara TVA (asistenta tehnica din partea priectantului) – TOTAL INVESTITIE 2020-I-2579: 110.500,00 lei fara TVA; Cheltuielile diverse şi neprevăzute aferente 2020–I – 2579 Schitu (10%) sunt în valoare de 10.550,00 lei fără TVA, nu sunt incluse în valoarea estimată şi nu vor fi ofertate.