Autoritatea contractanta precizeaza ca fondurile necesare achizitiei sunt asigurate de Bugetul de stat pe anul 2020, pentru unele unitati administrativ-teritoriale afectate de calamitati naturale, conform HOTĂRÂRE nr. 531 din 9 iulie 2020 privind alocarea unei sume din Fondul de intervenţie la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2020, pentru unele unităţi administrativ-teritoriale afectate de calamită...
Autoritatea contractanta precizeaza ca fondurile necesare achizitiei sunt asigurate de Bugetul de stat pe anul 2020, pentru unele unitati administrativ-teritoriale afectate de calamitati naturale, conform HOTĂRÂRE nr. 531 din 9 iulie 2020 privind alocarea unei sume din Fondul de intervenţie la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2020, pentru unele unităţi administrativ-teritoriale afectate de calamităţile naturale si Bugetul local al Primariei Comunei Susani.
Obiectul prezentei achizitii, consta in:
-Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, documentatii pentru obtinere avize; -Elaborarea documentatiei tehnice necesare autorizatiei de construire; Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei;
-Executia lucrarilor pentru proiectul ,,Refacere si consolidare platforma drum comunal DC64 Susani-Stoiculesti punct ,,Berzesti", comuna Susani, judetul Valcea", conform documentatiilor de avizare a lucrarilor de interventie nr. 124/2020, 125/2020, 126/2020, documentaţii tehnice întocmita conform Hotărâre nr. 907 din 29 noiembrie 2016 – de catre proiectantul SC RIONVIL SRL.
Lucrarile ce urmeaza a se executa pe acest drum comunal, vor conduce la imbunatatirea conditiilor de circulatie si a fluentei traficului si vor influenta benefic zona atat din punct de vedere ambient cat si din punct de vedere socio-economic şi vor asigura scurgerea apelor în condiţii optime, fără a pericilita zona drumului şi fără a afecta complexul rutier pe zona vizata.
Avand in vedere valoarea estimata a achizitiei, atribuirea acestui contract se va face prin procedura de achiziţie Procedura Simplificata, conform art. 7, alin 1) litera a) si art 7 alin 2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Valoarea estimată s-a calculat tinand cont de valorile prevazute pe urmatoarele linii bugetare:
Cap.3.5.4. Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor: 5.000,00 lei fara TVA;
Cap.3.5.6. Proiect tehnic si detalii de executie: 91.044,58 lei fara TVA;
Cap.3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului: 15.114,43 lei fara TVA, defalcata pe subcapitole astfel:
Cap. 3.8.1.1. pe perioada de executie a lucrarilor: 13.602,99 lei fara TVA;
Cap. 3.8.1.2. pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre ISC: 1.511,44 lei fara TVA.
Cap. 1.4 Cheltuieli pentru relocarea/protejarea utilitatilor: 70.000,00 lei fara TVA;
Cap. 4.1. Constructii si instalatii: 2.963.614,50 lei fara TVA;
Cap. 5.1. Organizare de santier: 44.454,22 lei fara TVA, defalcata astfel:
Cap. 5.1.1 Organizare de santier pentru lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 40.008,80 lei fara TVA;
Cap. 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului: 4.445,42 lei fara TVA.
Valoarea toatala estimata prezentei achizitii este 3.189.227,73 Lei fara TVA.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data-limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9 ZILE.
Numarul de zile pana la care Autoritatea contractanta va raspunde la clarificari inaite de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 ZILE;