Feedback
I.D.: 28923899

**CLARIFICARE CONFORM ADV 1018313/20.06.2018 - PRELUNGIRE TERMEN DEPUNERE OFERTE ADV 1018313/15.06.2018 - Achizitie medicamente - DGASPC Gorj

Data publicarii
15.06.18 Exista 33.018 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33600000-6
Termenul limita pentru depunere:
25.06.18
Pretul estimativ:
31.739,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1018313.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Comenzile, facturarea si livrarea se vor face o data la doua luni, astfel : -Facturarea se va face pentru fiecare beneficiar efectiv in parte, o data la doua luni, in functie de comenzile beneficiarilor efectivi transmise pe e-mail sau fax pana la 05 ale fiecarei luni in care se face comanda, exceptie luna in curs, in care se vor emite comenzile in max 2 zile de la atribuire . -Livrarea , gratuit, in maxim 3 zile lucrato...
Comenzile, facturarea si livrarea se vor face o data la doua luni, astfel : -Facturarea se va face pentru fiecare beneficiar efectiv in parte, o data la doua luni, in functie de comenzile beneficiarilor efectivi transmise pe e-mail sau fax pana la 05 ale fiecarei luni in care se face comanda, exceptie luna in curs, in care se vor emite comenzile in max 2 zile de la atribuire . -Livrarea , gratuit, in maxim 3 zile lucratoare de la data limita de transmitere a comenzilor, produsele, aflate in cadrul termenelor de valabilitate(min 50%), fiind insotite de certificate de calitate/declaratii de conformitate. -Receptia se va face, în prezenta persoanelor desemnate de achizitor. Furnizorul va răspunde pentru calitatea si cantitatea produselor livrate, autoritatea contractantă fiind în drept să solicite înlocuirea gratuită a produselor depreciate sau necorespunzătoare. In cazul viciilor ascunse, beneficiarii efectivi vor anunta furnizorul in termen de 24 de ore de la constatare, in vederea inlocuirii produselor in cauza in termen de maxim 3 zile lucratoare. Oferta postata in SEAP este cea din formularul de oferta financiara si reprezinta valoarea necesarului pentru perioada iunie-31.12.2018, perioada pentru care se va incheia contract.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu