Feedback
I.D.: 91200447

CL1 - Extindere si reabilitare sistem alimentare apa si canalizare in Ciucul de Mijloc

Data publicarii
27.12.23 Exista 85.481 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45231100-6 45231112-3 45232150-8 45232400-6
Termenul limita pentru depunere:
05.02.24
Pretul estimativ:
98.838.078,00 RON - 98.838.078,00 RON
Documente participare:
  1. LOT 1.Z02
  2. LOT 1.Z01
  3. LOT 1.Z03
Locul realizarii:
Harghita
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Clauza suspensiva “Intrarea în vigoare a prezentului Contract de Lucrări este sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că semnarea acestuia este condiţionată de semnarea Contractului de Finanţare a Proiectului “Dezvoltarea Infrastructurii de Apă şi Apă Uzată în Judetul Harghita in perioada 2014-2020", în cadrul Programului Operaţional Infrastructură Mare 2014-2020 (POIM), ce urmează a fi încheiat între S.C. HAR...
Clauza suspensiva “Intrarea în vigoare a prezentului Contract de Lucrări este sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că semnarea acestuia este condiţionată de semnarea Contractului de Finanţare a Proiectului “Dezvoltarea Infrastructurii de Apă şi Apă Uzată în Judetul Harghita in perioada 2014-2020", în cadrul Programului Operaţional Infrastructură Mare 2014-2020 (POIM), ce urmează a fi încheiat între S.C. HARVIZ S.A. (beneficiara finanţării) şi Ministerul Fondurilor Europene, Proiect din care derivă direct necesitatea serviciilor ce fac obiectul prezentului Contract. Semnarea Contractului de Lucrări se va face în termen de maxim 6 luni (termen estimat de S.C. HARVIZ S.A. pentru obţinerea finanţării) de la data la care ofertantul declarat câştigător este în drept să semneze Contractul de Servicii, respectiv în perioada de valabilitate a ofertelor şi a garanţiei de participare. În situaţia în care, indiferent de motive, nu se va semna Contractul de Finanţare aferent Proiectului derulat de S.C. HARVIZ S.A. în termenul de mai sus, Beneficiarul îşi rezervă dreptul de a nu încheia Contractul de Lucrări, iar Antreprenorul înţelege că Beneficiarul nu poate fi considerat răspunzător pentru vreun prejudiciu apărut în cazul neîncheierii Contractului de Lucrări, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Beneficiarul a fost notificat asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Antreprenorul acceptă prezenta clauză suspensivă, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Efectele prezentei clauze suspensive vor înceta de îndată ce va fi încheiat Contractul de Finanţare cu Ministerul Fondurilor Europene, Beneficiarul angajându-se ca în termen de 7 (şapte) zile de la intrarea în posesie a respectivului document, să înştiinţeze Antreprenorul cu privire la semnarea Contractului de Lucrări". Obiectul achizitiei consta in atribuirea contractului de lucrări: CL1 - Extindere si reabilitare sistem alimentare apa si canalizare in Ciucul de Mijloc, incluzând: - Lot 1: Extinderea retelei de alimentare cu apa si canalizare in mun. Miercurea Ciuc - Lot 2: Extinderea retelei de distributie si canalizare in localitatea Csiba, Szeczseny - Lot 3: Extindere sistem de alimentare apa si canalizare in Fitod, Leliceni, Misentea - Lot 4: Extindere sistem de alimentare apa si canalizare in Ciucul de Sus Obiectul contractului include: a) Lucrari de constructie; b) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologice; c) Testare si punere in functiune; d) Monitorizarea si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de garantie, atunci cand este necesar; e) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Garantie; f) Instruirea personalului Beneficiarului. Pe toata durata perioadei de garantie, Antreprenorul va avea in vedere mentinerea de personal cu prezenta continua, care sa monitorizeze performantele operationale ale lucrarilor executate, pentru verificarea respectarii plafoanelor maxime din garantiile privind costurile de operare, asigurand instruire si asistenta operationala pentru personalul Beneficiarului. Numarul de zile până la care Operatorii economici interesati pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 19 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari / informatiilor suplimentare astfel: - cu 25 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor pentru solicitarile de clarificari depuse cu 34 de zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor; - cu 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor pentru solicitarile de clarificari depuse cu 19 de zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu