Feedback
I.D.: 38985189

CL 13: Reabilitare reţele de apă şi reţele de apă uzată Timişoara Sud

Data publicarii
10.10.19 Exista 223.588 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45232150-8
Termenul limita pentru depunere:
09.12.19
Pretul estimativ:
48.909.347,00 RON - 48.909.347,00 RON
Documente participare:
  1. Capitolul 5_Inf. care fac parte din contract.part25.rar
  2. Capitolul 5_Inf. care fac parte din contract.part26.rar
  3. Capitolul 5_Inf. care fac parte din contract.part27.rar
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului il constituie executia lucrarilor de reabilitare a retelelor de apa si retelelor de apa uzata Timisoara Sud, dupa cum urmeaza: • Reabilitare retele de alimentare cu apa potabila in lungime cumulata de 19.842 ml pe un numar de 30 de strazi din Timisoara – zona Sud; • Extindere retele de alimentare cu apa potabila in lungime cumulata de 825 ml pe un numar de 4 de strazi din Timisoara – zona Sud; • ...
Obiectul contractului il constituie executia lucrarilor de reabilitare a retelelor de apa si retelelor de apa uzata Timisoara Sud, dupa cum urmeaza: • Reabilitare retele de alimentare cu apa potabila in lungime cumulata de 19.842 ml pe un numar de 30 de strazi din Timisoara – zona Sud; • Extindere retele de alimentare cu apa potabila in lungime cumulata de 825 ml pe un numar de 4 de strazi din Timisoara – zona Sud; • Reabilitare retele de canalizare in lungime cumulata de 10.543 ml pe un numar de 22 strazi din Timisoara – zona Sud. Contractul pentru executia retelelor de apa si apa uzata include: a) Activitatile de proiectare pentru devierea/protejarea retelelor utilitare intâlnite pe traseul retelelor de apa/apa uzata. Proiectul va include printre altele toate documentele necesare (dupa cum ar fi memorii, desene, calcule etc.) pentru elaborarea Proiectului Tehnic in conformitate cu legislatia nationala si orice documentatie necesara pentru obtinerea autorizatiilor necesare. b) Lucrari de constructie c) Testare si punere in functiune d) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor (perioada de garantie) Durata contractului este de 66 de luni: incepand de la data atribuirii contractului / emiterii ordinelor de incepere a serviciilor si/sau lucrarilor (30 de luni perioada de execuţie şi 36 de luni perioadă de notificare a defectelor/perioada de garantie). Termenul limita pana la care operatorii economici au dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este: 21 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Entiatea Contractantă stabileşte două termene în care va raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări, după cum urmează: - primul termen: în a 28-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, Entitatea contractantă va raspunde solicitărilor transmise până în a 38-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor; - al doilea/ultimul termen: în a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, Entitatea contractantă raspunde solicitărilor transmise până în a 21-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor; Entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul limită stabilit, respectiv 21 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu