Obiectul contractului il constituie realizarea a 3 staţii de tratare noi dupa cum urmeaza :
LOT 1 Faget, Surducu Mic – Traian Vuia, Tomesti
Obiectul contractului il constituie executia a 3 STA noi în: Faget (debitul statiei 10,15 l/s), Surducu Mic - Traian Vuia (debitul statiei 6,02 l/s) si Tomesti (debitul statiei 2,93 l/s), conform Documentatiei de Atribuire. De asemenea, pentru STA Faget, serviciile de proiectare vor in...
Obiectul contractului il constituie realizarea a 3 staţii de tratare noi dupa cum urmeaza :
LOT 1 Faget, Surducu Mic – Traian Vuia, Tomesti
Obiectul contractului il constituie executia a 3 STA noi în: Faget (debitul statiei 10,15 l/s), Surducu Mic - Traian Vuia (debitul statiei 6,02 l/s) si Tomesti (debitul statiei 2,93 l/s), conform Documentatiei de Atribuire. De asemenea, pentru STA Faget, serviciile de proiectare vor include si extinderea intr-o Etapa ulterioara de executie a STA, conform celor specificate in Documentatia de Atribuire.
Aria lucrarilor se refera la zona de alimentare cu apa Faget, zona de alimentare cu apa Traian Vuia care cuprinde localitatile Traian Vuia, Surducu Mic, Sudrias, Susani, Jupani, Saceni, zona de alimentare cu apa Tomesti care cuprinde localitatile Colonia Fabricii si Tomesti.
Lucrările de execuţie a staţiilor de tratare au drept scop: furnizarea apei potabile in conformitate cu Directiva UE 98/83/CE transpusa in Legea 458/2002 (**Republicata**); îmbunătăţirea siguranţei exploatării staţiilor de tratare; automatizarea proceselor de tratare.
Contractul pentru proiectarea si executia statiilor de tratare include: activitatile de proiectare pentru elaborarea Proiectelor Tehnice de Executie, elaborarea documentatiilor necesare pentru obtinerea tuturor avizelor si autorizatiilor conform legislatiei in vigoare, lucrari de demolare acolo unde este cazul, lucrari de constructie, furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologice, testare si punere in functiune, monitorizarea functionarii cu remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Garantie si instruirea personalului Beneficiarului.
Contractul rămâne valabil până la îndeplinirea tuturor obligaţiilor de către parţi.
Contractul se compune din Durata de execuţie care este de 24 de luni de la data de începere (6 luni proiectare si 18 luni execuţie lucrări), la care se adaugă perioada de garanţie care este de minim 36 de luni de la semnarea procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.
Termenul limita pana la care operatorii economici au dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este: 21 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Termenul pana la care entitatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari: a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Entitatea Contractanta va raspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit, respectiv 21 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor.
Valoarea estimată a contractului, 18.700.254 lei fără TVA, include Rezerva de implementare (suma provizionata pentru alimentarea cu energie electrica), dar nu include “cheltuieli diverse şi neprevăzute".