CJP Prahova achizitioneaza SERVICII TIPOGRAFICE SI SERVICII CONEXE pentru sediile sale Casa Judeteana de Pensii Prahova din Ploiesti, str. Nicolae Iorga, nr. 1, jud. Prahova si Casa Locala de Pensii Campina din Campina, str. Orizontului, nr.1, jud. Prahova. Achizitia se face in baza referatelor de necesitate A25025, A25026, A25027, A25028, A25029, A25030, A25031, A25032, A25033, A25034 din data de 19.03.2024, Caiet de sarci...
CJP Prahova achizitioneaza SERVICII TIPOGRAFICE SI SERVICII CONEXE pentru sediile sale Casa Judeteana de Pensii Prahova din Ploiesti, str. Nicolae Iorga, nr. 1, jud. Prahova si Casa Locala de Pensii Campina din Campina, str. Orizontului, nr.1, jud. Prahova. Achizitia se face in baza referatelor de necesitate A25025, A25026, A25027, A25028, A25029, A25030, A25031, A25032, A25033, A25034 din data de 19.03.2024, Caiet de sarcini A25035/19.04.2023, oferta A26583/26.04.2023, nota justificativa A26609/27.04.2023. Valoarea prezentului contract poate fluctua in functie de nevoile de printare lunare pentru ambele institutii (CJP Prahova, CLP Campina). Suma lunara de plata se determina pe baza procesului verbal de citire a contoarului echipamentelor, document justificativ care insoteste factura. Achizitia se face pentru perioada 01.05.2023 – 31.12.2023 cu posibilitatea prelungirii maxim 4 luni in anul 2024 prin acte aditionale conform Lg 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare si HG 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contratului de achiziţie publica/acordul-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.