CJP Prahova achizitioneaza servicii tipografice si conexe pentru sediile sale din Ploiesti si Campina conform referate de necesitate A17362, A17395, A17370, A17372, A17373, A17376, A17377, A17379, A17385, A17387 din data de 12.03.2024, nota achizitie A18930/18.03.2024, cu respectarea Caietului de sarcini A 17421/12.03.2024 si oferta A18921/18.03.2024. Contractul se incheie pentru perioada 01.05.2024 - 31.12.2024 cu posibili...
CJP Prahova achizitioneaza servicii tipografice si conexe pentru sediile sale din Ploiesti si Campina conform referate de necesitate A17362, A17395, A17370, A17372, A17373, A17376, A17377, A17379, A17385, A17387 din data de 12.03.2024, nota achizitie A18930/18.03.2024, cu respectarea Caietului de sarcini A 17421/12.03.2024 si oferta A18921/18.03.2024. Contractul se incheie pentru perioada 01.05.2024 - 31.12.2024 cu posibilitatea prelungirii contractului cu maxim 4 luni, prin act aditional, in conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile şi completarile ulterioare si a Hotararii nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contratului de achiziţie publica/acordul-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice (art 165).