Feedback
I.D.: 59442152

Cititoare de crotalii electronice – transpondere cu conexiune /încărcător USB şi dotate cu adaptor

Data publicarii
02.08.21 Exista 795.438 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30216130-6 03340000-6 30216000-6 31644000-2
Termenul limita pentru depunere:
16.08.21
Pretul estimativ:
475.600,00 RON - 475.600,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini cititoare de crotalii II.docx
  2. Formulare crotalii 2-.docx
  3. INSTRUCTIUNI CATRE OFERTANTI -crotalii 2-.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
AGENŢIA DE PLĂŢI ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURĂ lansează prezenta procedura simplificată pentru încheierea unui contract de Furnizare ,, Cititoare de crotalii electronice – transpondere cu conexiune/încărcător USB şi dotate cu adaptor" . Produsele solicitate sunt precizate în caietul de sarcini, unde, sunt prezentate cerinţele şi specificaţiile tehnice ale acestora. Cantitatea solicitată: 82 bucăţi; Loc de livrare: sed...
AGENŢIA DE PLĂŢI ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURĂ lansează prezenta procedura simplificată pentru încheierea unui contract de Furnizare ,, Cititoare de crotalii electronice – transpondere cu conexiune/încărcător USB şi dotate cu adaptor" . Produsele solicitate sunt precizate în caietul de sarcini, unde, sunt prezentate cerinţele şi specificaţiile tehnice ale acestora. Cantitatea solicitată: 82 bucăţi; Loc de livrare: sediul A.P.I.A.Central – b-dul Carol I nr. 17, Bucureşti, sector 2; Data de livrare solicitată: în termen de 30 zile lucrătoare de la semnarea contractului. Durata minimă de garanţie a produselor se solicită să fie de minim 24 de luni de la recepţia produselor. Toate produsele trebuie să fie acoperite de garanţie pentru cel puţin perioada solicitată pentru fiecare produs. Perioada de garanţie începe de la data consemnată pe procesul verbal de recepţie a bunurilor. Garanţia trebuie sa acopere toate costurile rezultate din remedierea defectelor în perioada de garanţie. Operatorii economici pot solicita clarificări cu un număr de 5 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va elabora şi posta în SEAP răspunsul la solicitările de clarificări depuse în termenul de mai sus cu 4 zile inainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu