Executie lucrari aferente obiectivului “Centru de zi pentru copii aflaţi în situaţie de risc de separare de părinţi în comuna Breaza, Judeţul Buzău".
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor- 9.
A.C. va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor
Valoarea totala...
Executie lucrari aferente obiectivului “Centru de zi pentru copii aflaţi în situaţie de risc de separare de părinţi în comuna Breaza, Judeţul Buzău".
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor- 9.
A.C. va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor
Valoarea totala estimata a contractului de lucrari este de: 1.597.327,93 lei fara TVA, defalcata pe capitole bugetare astfel:
Cap. 1. Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului, în sumă de 20.669,94 lei+TVA, din care:
1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala, în sumă de 20.669,94 lei+TVA;
Cap. 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii în sumă de 43.529,30 lei+TVA;
Cap.4. Cheltuieli pentru investiţia de bază, în sumă de 1.500.807,86 lei+TVA, din care:
4.1 Construcţii şi instalaţii, în sumă de 1.216.378,96 lei+TVA;
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale 12.255,10 lei fara TVA
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj in suma 202.386,80 lei+TVA;
4.5 Dotari, în sumă de 69.787,00 lei+TVA;
Cap.5. Alte cheltuieli, în sumă de 32.320,83 lei+TVA, compusa din:
5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier, în sumă de 32.320,83 lei +TVA
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata în bugetul proiectului (devizul general). Modificarea contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei de valabilitate, se poate face cu respectarea prevederilor art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Modificarile intervenite, dupa caz, pe parcursul executiei contractului de achizitie publica, vor fi incadrate in functie de situatia concreta in prevederile art. 221 din Legea nr. 98/2016, iar in cazul in care acestea prespun suplimentari ale sumelor initiale, vor fi avute in vedere disponibilitatile existente pe linia 5.3 si, dupa caz, alte economii inregistrate in proiect. Astfel, utilizarea procentului de Diverse si neprevăzute, linia 5.3-Cheltuieli diverse şi neprevăzute (103.365,00 lei fără TVA) din cadrul Devizului General, va fi posibilă numai în cazul în care respectiva modificare nu este substanţială şi numai cu respectarea dispoziţiilor Instrucţiunii nr. 1/2021, emise de ANAP. Aceste modificari vizeaza depăşiri cantitative/valorice puse în operă rezultate din remăsurători, datorate nepotrivirilor dintre estimarea iniţială şi realitatea execuţiei, fără a fi afectat proiectul tehnic sau specificaţiile tehnice.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, in conformitate cu prevederile art.160, aliniatul (2) din Legea 98/2016, cu cel puţin 9 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificare sunt primite cu cel puţin 9 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor acestor solicitări de clarificări cu 5 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Se va avea in vedere o perioada de maxim 6 luni calendaristice pentru executia lucrarilor.